Uppercut eller bollesveis…


Google

Nokon har visst lite å gjera inne i statsadministrasjonen, og no gjeld det vårt likestillingsombod som på jamstellingas alter meiner at det er urettvist at kvinner og menn betalar ulik pris for kutting av hårtustane våre.
Jaja, noko må ein vel finna på der inne, og mykje tyder på at likestillingssakene skrumpar inn etter kvart når ein kjenner seg nøydd til å bera fram slike “alvorlege” brot på likskapen mellom kvinne og mann.
Me er høgst ulike på topploket både kvinner og menn, og hårmankane våre er høgst ulike, uansett kjønn, og me ynskjer å stella dei til på ulik vis. Då har eg tenkt at det me betalar for er tida som går med til å gjera oss  presentable for spegelen og omverda, og det er vel rettferd i det.
Så einfaldig kan ein gamal gubbe vera. I mitt einfald har eg gjort meg tankar om korleis ein skulle få til denne likskapen som ombodet etterlyser. Jau, me kan då gå over til “bollesveis” heile bølingen. Då kan hårkutten verta gjort på denne måten. Plasser ein plastbolle på hovudet og klipp reint rundt.  Då kan klippeprisen verta den same, og likestillingsombodet kan fjerna ei av kampsakene sine frå skrivebordet.
Meir om dette i morgon.
Ha ein god dag.

 

10 kommentarer
    1. Sikkert ikke så enkelt å avgjøre hvordan man skal gjøre dette mest mulig rettferdig. Men klipp av et damehode eller herrehode burde nå ha lik pris, synes nå jeg. Skal man farge, krølle, føne eller style det, får man heller betale ekstra.
      Ha en fin fredag!

    2. La frisøren få betalt pr gram hår han klipper av. Risikoen er at du blir glattklippet, men det er moderne for tiden. Det finnes jo skinnluer, og pelsdyrnæringa vil sikkert juble for dette forslaget. Dessuten blir dette et system som likestillingsombudet må kunne godkjenne.

    3. tromsfruen: Enig. Poenget er vel at man skal betale for utført arbeide og ikke etter hvilket kjønn man tilhører. Ha en fin dag i værforandringens tegn.

    4. vel jeg er litt enig med dem som vil ha mer likestilling på dette området.
      En mann kan betale for hårklipp til ca 200-280 kr medan en dameklipp ligger på 480 og oppover det er vel stor forskjell.
      Selv har jeg en kortklippt frisyre og dermed ikke så mye annerledes enn mannen men jeg er kvinne og må betale kvinnepris,og nei dei bruker ikke lengre tid på mitt hår enn karane som sitter i samme salong

    5. fruensvilje: Nå betaler jeg nok noe mer enn kr 280 for klippingen, men jeg mener selvsagt at det ikke skal være prisforskjell for kjønnene, men at man skal betale for arbeidet som utføres.
      Men å ta dette opp som sak i likestillingsdebatten synes vitner om at det står dårlig til med likestillingssaker å ta opp for tiden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg