Gubbetrim…

Etter å ha hatt problem med bloggen i heile dag ser det no ut til at de er kome i orden att takk vera Blogg.no-support.

I dag er det jo eit strålande ver ute og det innbyr til ein trimtur, men diverre var temperaturen i morgontimane i det lågaste laget for ein gamal gubbe som då laut ta trimsykkelen fatt.
Det vart ein halv time før eg gjekk lei den gymnastikken, men eg hadde visst då sykla 6 km utan å ha rørt meg ein tomme framover i terrenget.

Her står plageånda og ventar på ny tur, men det kan eg lova vert ikkje før i morgon.
Slik spinning er noko av det mest keisame eg veit om. Kunne dei ikkje ha kopla maskina til ein generator som produserer straum så kunne me hatt ein TV framfor oss som fungerte på denne straumen, så kunne ma ha teke trimturen til dagsrevyen kvar dag?? Utan trim, ingen dagsrevy!
Nok om desse fantasiane.

Då temperarturen steig fekk eg endeleg skogsturen min.

Det var vakkert der ute i dag, og løypa var den same som alltid.

Løypa var fin og ubrukt.

Ikkje mykje snø var der, så det stakk opp plantar her og der.

I ettermiddag kjem det kanskje ei soge om ein gubbe som heitte Antonius, så kan de lura på kven det var, så lenge.

12 kommentarer
    1. Du har nå mange gode idèer iallefall.
      Helt enig om at spinning er kjedelig, men jeg setter på god musikk og har TV`n foran så går det faktisk litt lettere.
      Ser frem til hva du har på lur i morgen.

    2. tromsfruen: Joda, musikk på øret er bra, så får jeg vel vurdere en TV i tillegg. Det er mulig at jeg forlovet meg om morgendagen, men vi får sjå. God kveld.

    3. kom meg ikke inn på blogg eg heller når jeg kom hjem i kveld,men eg lagde nytt passord og da gikk det fint å logge inn :)skjønner ikke hva som skjedde eg nei.
      Du får sette trimsykkelen på stua forran tven da :))det gjorde mine foreldre og trødde medan dei såg på tv :))men klart det beste er en sykkeltur ute.
      En deilig skogstur fikk du også koselig det og da kan du legge deg med god samvittighet i dag 🙂

    4. Så flink du er som kommer deg på sykkelen. Jeg klarer ikke motivere meg selv til å sitte og tråkke når jeg ikke kommer meg noen vei, så det med ergometersykkel fungerer dårlig for meg.

    5. A: Ja, det er kjedelige greier, men når det er en del av medisinen som skal til for å holde en gammel gubbe i live (tror jeg), så sluker man noen kameler i sakens anledning.

    6. Det er sant. Jeg klarer max 10 minutter på tredemøllen på senteret, og der er det flere tv’er, med forskjellige kanaler.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg