Tåkeprat…

Da jeg våknet i dag og såg opp mot himmelen såg jeg til min glede en blå himmel med en sterkt avtakende måne, og da jeg flyttet blikket ned mot fjorden fløt tåkehavet under meg.

Et litt dårlig fokusert kamera viser den optimistiske himmelen over hustakene.

Som sagt, ingen fjord og by å få øye på der nede i tåkehavet.

Her stikker Ulriken, som en øy, opp av tåkehavet.
Men det var kl 08.00. Hvordan det nå ser ut vil, eller kan jeg ikke feste på kameraet – tett tåke på alle høydenivå og dagens trimtur ble gjennomført med ca 100m sikt!

Nå vil vel noen si at samme sikten finnes inne i hodet til gubben også, og av og til kan det dessuten føles slik. Da blir det også så som så med blogginnsatsen, noe mine “lesere” sikkert har merket. Siden jeg er av den formening at det meste av min gjøren og laden ikke har interesse ut over hjem og familie blir det lite å skrive om i stille perioder. Derfor kan den vel hende at mine innlegg blir mer irregulære i tiden framover. Men, jeg skal nok følge med i samfunnsdebattene i tiden framover, og politiske magaplask og “lure” løsninger kommer til å bli behørig kommentert.

Ha en fin dag.

 

2 kommentarer
    1. Du er heldige da som bor litt i høyden slik att du fikk glede deg over den nydelige blå himmelen en liten stund :))Det er jo flott å se ned på tåka da,jeg synes det er noe trolsk over det :))
      Du var sprek som gikk tur i tåkehavet,akkurat det hadde jeg nok gruet litt for på denne årstid tror jeg:))ha en fin kveld

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg