Så var det…

Ja, så var det smalahåvefest att. Denne årlege desembertradisjonen er alltid eit velsmakande brot på den såkalte julestrida saman med gode vener både på (akevitten) og rundt bordet – ikkje under.
I år var det ikkje noko unntak, smalahåvet smakte og stemninga rundt bordet kunne ein heller ikkje klaga på.

Dette biletet er frå sjølve produsenten sin gildehall på Voss. Det er Ivar Løne som står og legg ut om det populære produktet sitt. Han produserer/svir innpå 100.000 smalahovud kvar haust.
Biletet her er frå eit arrangement eg var med på i fjor, og de kan sjå håvene liggja på rekkje og rad på bordkanten.

12 kommentarer
    1. Smalahove er kjempegodt, og det må nytes med god drikke til, så det var jo litt leit at du måtte være sjåfør. Men da trengte du ikke bekymre deg for å havne under bordet iallefall….ha, ha!
      Regner med det var en trivelig kveld uansett.
      God søndag!

    2. tromsfruen:Jada, det ble en hyggelig kveld. Den sosiale siden av selskapet blir ofte også litt annerledes når man møtes rundt en slik “kultrett”.
      God søndag.

    3. Det blå i auga et eg ikkje, men det innanfor auga er det beste. Fekk vatn i munnen då eg leste innlegget ditt. Eg likar menn som kjenner si plikt og viser omsut, når kåno er med på julebord. Det med køyring, altså.

    4. Jeg har aldri vært vanskelig når det gjelder drikke, men når det gjelder mat så går det en grense ved øyeeplet. Jeg tror det hadde gått ut over nattesøvnen. Ha en fin arbeidsuke, fruen finner sikkert på noe du må gjøre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg