Hjelp…


Google

Er det flere som sliter med bloggen, eller er det bare jeg som har uregelmessigheter.
Det er nemlig slik at jeg har oppjustert PC-en for noen dager siden, men jeg har sendt blogginnlegg hele tiden og de ser ut til å ha gått ut som normalt. Det unormale er at jeg ikke har fått noen respons på mine innlegg. Det pleier å komme tre . fire koomentarer.
Dessuten ser jeg at mitt bilde ikke kommer fram på mine responser på andres innlegg. Nå er det ikke noe stort poeng om et bilde av en gammel gubbe fremkommer på mine kommentarer, men det bør jo fungere.
Har noen andre merket uregelmessigheter med bloggen siste døgnet, det kunne ha vært interessant å få greie på.

8 kommentarer
    1. nei jeg har ikke problemer med innlegga mine,og det som kommer fra deg ser no ganske så normale ut av det jeg kan se.Men når det er sagt ser jeg att jeg har glemt å lese dine 2 siste innlegg,beklager det da :))tittet på vinterløypa di i dag og den likte jeg veldig godt,og kjempefine bilder var der også :))når det gjelder boken i ditt siste innlegg så har jeg hverken sett eller lest den boken så jeg kan ikke utale meg om den :)håper det ordner seg om du har problemer som jeg ikke ser

    2. Fra mitt ståsted ser alt normalt ut. Ditt bilde kommer sammen med dine svar. Jeg tror heller du må søke problemet i lesernes juleforberedelser. Julestria er ikke å spøke med!

    3. fruensvilje: Takk for kommentaren. Det betyr at den siden av bloggen fungerer. Det aner meg vel at kanskje krever julestria andre aktiviteter enn blogglesing/skriving. Det er forståelig. Ha en fin kveld.

    4. Pedro: Det har slått meg også at julestria er i overkant krevende så du får swkynde deg ut på kjøkkenet igjen og fortsette med baksten. Ha en fin kveld.

    5. Jeg tror nok det er julestria som får ta skylden. Jeg har ikke merket noen uregelmessigheter, men jeg har betydelig færre lesere enn normalt . Ha en finfin kveld 🙂

    6. Det har skjedd mange ganger med meg også. Som regel har det manglet en / en eller annen plass i URL-feltet.
      Ha en fin fredagskveld med familien! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg