I disse julebordtider…

Ettersom nesten alle min bloggkontakter er opptatt med førjulssysler som baking, pynting, gevesjau, etc vil jeg ennå en gang ta opp andre førjulssysler som ofte kan manifestere seg i forbindelse med julebordfeiringene. At aktivitetene finnes i relativt høy alder er nok et faktum. Men, det kan være lurt å ta en tur innom tannlegen og sjekke tannstatus før en strekker julebordets gleder så langt som dette.


Bildene hentet fra Google.

God julebordfeiring og pass på de løse delene..

4 kommentarer
    1. Etter kalenderen er du nå i full gang med silda. Da går det nok hardt ut over beholdningen av: rødvin, portvin, sherry, whisky, cognac og kanskje akevitt. Det er utrulig hva som kan klassifiseres som mat, men alt er jo kjempegodt Selv har jeg tilbrakt dagen ved bakstefjøla. Ha en fin aften i den tempererte sone av landet.

    2. Pedro: I vår tempererte sone er det nå minus 6 grader, og nå hyles det om dårlig byluft. Fra min utsiktspost kunne jeg se lite til det berømte giftlokket over byen som forståsegpåerne har hevdet i radioen i hele ettermiddag.
      Giftlokk eller ikke, jeg tror at de aller fleste får i seg alvorligere gifter, og da gjennom munnen, i løpet av den tida vi går inn i nå. Ha en kakeduftende kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg