Juleblotet…

Har du vore der i år ???

Google.

Juleblotet.

No er det tid for julebord,
ein årviss firmatradisjon.
Festsamlingar i sør og nord,
Det gjeld å syna stor kondisjon.
Utfordringa vert eit stort konsum;
godstoff skal inn i monaleg volum.

Dei førebur blotet på kvar sin måte.
Ho pussar og steller klede og kropp
i kveld skal ho feste og ikkje gråte,
og så er ho «shina»  frå tå til topp.
Blodraude neglar og nystelt hår,
og godlukteimen rundt henne står.

Han startar opp med å fyra litt,
deretter dusj og stussing av skjegg.
Så finn han fram sin dressfavoritt
og sixpacken ligg der trygt i hans bag.
Så ber det bort til kompisgjengen,
han tek eit vorspiel i same slengjen.

Festen vert halden på stadens hotell,
sjefen tek mot den festglade gjengen.
og sjampanjekorkane smell,
Dei tek gjerne to glas i same slengjen.
Stemninga stig og låtten sit laust,
og sjefen fyller glasa raust.

Så ber det inn til det bugnande bordet
festpynta grisehovud tronar på toppen.
No gjeld det å halda fast på roret,
og finna plass ved den lystige venetroppen.
Eit godt stykkje unna sjefen er fine greier,
han treng ikkje høyra alt kva ein seier.

Så skal ein tilfredsstilla sin appetitt,
og du fyller godt opp på ditt fat,
svel alt ned med øl og akevitt,
og så ber det bort etter meire mat.
Til sist sit du tung og stinn,
men likevel med forventning i sinn.

Men så medan matgildet er på topp
så hender det som kan gå gale
for brått reiser sjefen seg opp,
og vil halda årets firmatale.
Men du er midt i ei smågrov skrøne
og låtten står i taket av det obscøne.

Så vart det endeleg drinkar og dans,
og nærkontakt for sjel og kropp.
Nei, slike festar har sin eigen glans,
og måtte det aldri verta stopp.
Medan enkelte par fornya appetitten,
vart andre  bedøvd av akevitten.

Kva hender når det er slutt på festen.
Ja ? det kan de tenkja dykk alle i hop,
så eg treng vel ikkje å fortelja resten,
best at det ligg i ei bortgøymt grop.
Til alle som tek beinvegen heim,
rundt dykk heng det ingen sladdereim.
25.11.2012.M-m.

11 kommentarer
    1. he he du får sagt det du :))fredag blir det forøvrig julebord på oss :))blir koselig det siden det også er mine tidligere arbeidskompiser fra før jeg ble uføretrygdet:)

    2. fruensvilje: Jeg vet ikke om kommentaren min kom gjennom så jeg får ta den opp igjen. Som du sikkert vet kan et julebord være så mangt, alt fra et hyggelig kollegialt samvær til ei skikkelig rotbløyte, hvor en kan komme litt forlegen på jobben etterpå.. Enhver sin smak. Ha et hyggelig julebord på fredag.

    3. Ha, ha! Den var jammen god! Du får det sagt, og det er jo bare sånn det er.
      Jeg skal nå bare på julebord med mannen min sin jobb i år, så jeg tror vi klarer oss bra denne gangen…ha, ha!
      Ha en fin mandag i godværet!

    4. Takk for god og presis skildring. På denne tid foregår Thanksgiving i Junaiten, og det er vel det nærmeste som kommer opp mot Juleblotet vårt. En amerikansk dame fortalte på NRK at «over there» pyntet man bordene med løver og grsskarer. Stakkars jævler sier nå jeg. Hos oss havner vel en del festløver og gresskarer under julebordet, og kanskje også i kamp med hverandre.
      Det norske språk er ikke greit! Ha en trivelig norsk aften.

    5. Pedro: Jeg har venta på din kommentar, for minna fra Bull sine julebord er ein del av inspirasjonen til disse skribleriene. Det går litt roligere for oss nå, festløvene har blitt gamle og gresskarene er ikke populære lenger, men pinnekjøttet er like velsmakende som før.
      Ha en fin kveld i vinterkulda. Her fyres det.

    6. Utruleg godt dikta, og så mykje sant 🙂
      Detta trur eg at er det beste diktet angåande julebord eg nokon gong har lest.
      Her kunne nok ein kvar kjenna seg igjen………………

    7. synsvinkler: Takk. Ja, me har vel vore med på noe liknande nokon kvar. Men juleborda, slik eg huskar dei var ganske gilde også. Verre var det kanskje å koma på jobben etterpå, jaja det gjekk det også.

    8. Hehe, jau det kunne væra eit slit å koma seg på arbeid etter slika “strabaser”. Og at julebord er morosamt er det ikkje tvil om. Mykje god skroll og mykje godt drikke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg