Bekreftelsen…

I gårsdagens blogg etterlyste jeg tørr asfalt og fikk noen ganske få kommentarer hvorav en av mine bloggvenner hadde en utetemperatur på over 13 grader uten at hun dristet seg ut i fjorden.
Jeg skrev dessuten at der var paraplyvrak å se i alle gater og streder. Dersom dere trodde at det var en overdrivelse kan dere bare se vedlagte bilde som er klippet fra dagens BT.

Vel, i disse dager hvor det sultestreikes og marsjeres mot alle vedestyggeligheter i vårt samfunn har jeg nå gått til barberingsstreik og vil først ta skjegget etter å ha sett en times sol. Håper at de høyere makter tar trusselen alvorlig og kommer med sola raskt. Ellers risikerer jeg at fruen gir meg alternativ soveplass i garasjen. Skulle det drøye med sola en stund framover er her vel kanskje noen julenissejobber nå før jul.
Så tilbake til asfalten, i dag er den ikke våt, den er bare fuktig.
Ha en solfylt dag på Grand Canaria!

8 kommentarer
    1. Ja det hadde vært alright med sol:) her på østlandet har vi faktisk sett et glimt av den nå og da i høst.

    2. he he denne likte jeg :))du skal se det att du ender opp som nisse.
      Vi har nok samme flotte været i dag,ikke sol da for den er borte nå i 4 måneder,men fint alikavel

    3. fruensvilje: Noe må man finne på i det traurige været vi er utsatt for nå, så får vi bare se om fruen tvangsbarberer meg før sola viser seg fram igjen. Ha en fin kveld.

    4. Vi må ikke fortvile. Allerede neste torsdag og fredag vil vi få se sola, dersom vi skal tro yr og storm. Men så lenge regnværet varer, sparer du jo masse penger. Barberblad og såpe er ikke billig. Ha en fin pre-advent-aften.

    5. Pedro: Neida, vi er ved godt mot, for mai bruker å være ganske bra på disse trakter. Jeg er midlertid litt bekymret for at skjeggpryden kanskje da vil konkurrere med en viss mullah vi driver og “før” på. Jaja, du får ha ein skjeggløs kveld.

    6. god morgen..;O)
      jeg sitter alltid med et smil rundt munnen når jeg har lest innleggene dine..
      ønsker deg en flott regnværsdag..;O
      fanteflora

    7. wibekke flora: Joda, lykken er mer storm og regn i dag. Jeg må imidlertid bekjenne at vi fikk et to-timers gløtt med skyfri himmel i går ettermiddag, og da fant jeg fram barberhøvelen. Takk for positiv tilbakemelding og ha en god dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg