Har me gått av hengslene…?

Av og til lurer eg på kva eg har å gjera på denne bloggen, for tema som vert tekne opp dreier seg sjeldan om det som hender  i storsamfunnet. Me er stort sett opptekne av vårt næraste nettverk. Det er sjølvsagt eg også,difor heng eg tett på bloggen min, sjølv om eg av og til er forundra over den dårlege responsen på mine samfunnskritiske funderier. Me kan vera heilt sikker på ein ting. Så lenge me teier vil alt gå i same tralten.

Likevel, idag vil eg ta opp to saker i avisa som fekk meg til å slå augo opp:
Den fyrste saka dreia seg om at politiet i Bergen no vil avslutta seinvaktene sine i helgene kl 02.00, ikkje kl 04.00, som idag. Då spør eg meg sjølv. Har ikkje tillitsmannsavsvarlege i den etaten lese Gjørvkommisjonen si innstilling kor det nærast står med krigstypar at der er minst politi tilgjengeleg når behovet er størst? Der er sikkert mykje å seia om både timing og innhald i kravet som no er fremma, men det skal få liggja. For meg framstår det som eit fyrste innspel i den årlege lønskampen, eit svært usmakleg innspel, spør ein meg.

Den neste saka som grin mot meg på fyrstesida av avisa er ein kjend advokat med multimillion årsinntekt som seier at; “Lønnsforskjellene bekymrer meg ikke”. Nei, det kan me gjerne seia når me sit ved eit bord med “gullbestikk” og slafsar i oss det dyraste og beste som er å få lagt oppå fatet.
Samstundes står ei jente med ei årsinntekt på 263.000 og lurer på korleis ho skal få seg tak over hovudet med den inntekta. Kjøp av leiligheit ligg ute i draumelandet.
Dert vert også antyda av multimillinonærane at dei har slite hardt for inntektene sine. Javel, men jaggu skal ein lobba litt for å gjera seg fortent ein inntektsdifferanse på mellom 1/4 million og 10 mill.

Den same avisartikkelen fortel at 10% av dei rikaste eig 75% av formuane her i landet, og enno kan dei få seg til å seia at det ikkje finns klasseskilnader her. I Ukraina, kor eg nett var, vart det fortald at det stort sett var 25 familiar som åtte heile formuen i landet, og dei styrde også den korrupte politiske verksemda der. Heldigvis er vi ikkje der, men eg vil åtvara mot denne oppsamlinga av pengemakt som svært lett kan føra til styresett og tilstander me ikkje vil ha her i landet.

Dette innlegget måtte eg berre ut med. Lovar no at, om det kjem fleire innlegg frå denne pennen, så skal dei vera snillare. Ha ei god helg, og skrap gulltallerka di rein før neste gourmetporsjon kjem.

8 kommentarer
    1. Ditt og mitt problem er at vi er oppvokst i feil tidsperiode. Bonus var et ukjent begrep, vi fikk lønn for utført arbeid, og det var det. Nå leste jeg at landets politisjefer fikk bonus på mellom 70 og 140 tusen i fjor. Det i et år da politiet får flengende kritikk for dårlig utført arbeide.
      Et annet område er banksektoren. Blir det dårlig årsresultat, så er det markedet som har sviktet, men når det går godt er det dyktighet hos ledelsen. I alle tilfeller utløses det feite bonuser.
      Det er lenge siden biskopene hadde to blekkhus; et for private brev, og et for offentlig korrespondanse. Ha en fin helg!

    2. Bra !
      Det har vært mye skriverierer i media om inntekter og skatter de siste dagene, vi liker vel å lese om det, og det viser litt om forskjellene på kong Salomo og Jørgen Hattemaker. Personlig prøver jeg å få hjulene til å gå rundt og har aldri hatt problem med å gå i null til neste lønning, uansett hvor mye eller lite jeg har tjent … 🙂
      En annen ting som fikk meg til å tenke når jeg leste i avisa i dag var hvor fullt byrokratiet er av politikere med sin egen agenda. Når byrokratene driver politikk havner vi fort i et demokratisk problem. Det hjelper jo fint lite å avgi sin stemme til ett eller annet glupt parti når byrokratiet er gjennomsyret av surrete politikere.

    3. Ivar: Neida, byråkratene har nok forlengst oppdaget makta de har over ubesluttsomme politikere, derfor kan bl a Giske rope så høgt han vil om de høye lederlønningene uten at noe hjelper.
      Jeg har sagt det tidligere, og gjentar det gjerne. Vi skal prise oss lykkelige som har olja som fyller våre lommer og bankkonti. Utfordringen blir å forvalte oljerikdommen på en langsiktig og bærekraftig måte.

    4. Pedro: Jaja Pedro, jeg får visst erkjenne det samme som deg, nemlig at vi tilhører en annen tid.
      Eg får vel gjera som dei fleste andre, grava hovudet djupt ned i sanda kor eg korkje høyrer eller ser galskapen rundt meg. Fyll “gullfatet” og ha ei god helg.

    5. jeg er helt enig med deg i att det er altfor stor lønnsforskjell i landet vårt,når dei rike kan ta seg ut så store lønninger,nei da var det bedre å gi alle dei annsatte bedre lønning og med skatt til staten.
      Når det gjelder politiet ,nei dei burde ikke gått ut i media om innskrenkningane sine,uærlige personer får jo det med seg og hvet derfor også når det er tryggast å slå til

    6. fruensvilje: Takk for kommentaren. Av og til koker det litt over – og da går tastaturet fort. Jeg reagerte på at politiet ville redusere utestyrken mellom 02.00 og 04.00 i byen. Det er jo nettopp da det er så mange som raser rundt i halv – og helfylla i byens gater.
      Ang. lønningene håper jeg vi ikke lever etter Ludvig den 14.s motto.: “Etter oss kommer syndefloden”. Ha en god helg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg