Den bakvendte visa, eller….

Så har Gubben og kjerringa returnert til basen etter 14 dagers luksusliv på sjø og land. Kommer tilbake til deler av det livet i senere blogger.
I dag vil jeg imidlertid konsentrere meg om avslutningen.
Hver kveld var det nye show på båten. De varte stort sett i underkant av en time, og de var ganske professjonelle. Her er noen smakebiter.

Først plageånden, Javier, som er cruise director. Han påstås å beherske 8 – 10 språk., og han foretok presentasjonen av hvert av innslagene på minst 6 av disse.
Hans innannonsering tok ca 20% av showtiden.

Flere store akrobatikkprestasjoner. I tillegg  til dette både på ring og på sykkel.
Ja, og så var der en meget avansert tryllekunstner.

Dansere i flagrende gevanter var også et flott skue.

Er det rart at gubben da ser litt trøtt ut mens han venter på hjemreisen fra Venezia i går ?

Et lite oversiktsbilde fra Alpene fikk jeg da også tatt.

Mer om reisen i senere blogger.

 

8 kommentarer
    1. tromsfruen: Turen svarte absolutt til forventningene, både klimamessig, sosialt og opplevelsesmessig. Så var det greitt å komme til duk og dekket bord når man måtte ønske. God helg.

    2. Så fint du kom deg hjem til Mikkelsmess. Da skal det etter tradisjonen spises en tallerken byggmelsgrøt, og det er kanskje nok etter 14 dager i sus og dus. Ser ut som du har fått valuta for pengene. God helg!

    3. Pedro: Det ble ikke byggmelsgrøt i dag, men en enkel fiskesuppe med noen reker i. Lenger går jeg ikke i magringsprosessen, men en setter stor pris på knekkebrød med brunost etter to uker ved bugnende marfat. NB. Vi holdt vekta på cruiset, hvordan det var mulig forstår jeg ikke. God helg.

    4. Høres ut som dere har hatt det kjekt på turen, blir spennende med flere bilder. Og jeg syns ikke gubben så det minste trøtt ut jeg. Ha ei flott helg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg