Pensjonistferien, del 4…

Det ble ingen blogg i går for PC-en min flata helt ut på morrakvisten. Den store bekymringen ble da, hvordan få tak i, og tatt backup av de senere bilder og tekster. Som kjent i datakretser går det et ord om at backup er feigt og etter den regelen lever jeg delvis.
I dag morges tenkte jeg at jeg ville gjøre et siste forsøk på å få opp systemet, og Vårherre må ha hørt mine klagerop, for maskinen kom opp og vips ble alle tapte filer kopiert på en nyinnkjøpt minnepinn.

Men det som skjedde i går var at vi kjørte fra Karlstad til Fredrikstad for å besøke slekt og venner. I dag som vi har en strålende sommerdag på vel 25 grader ble vi kjørt ut til Hvaler, og her var det som dere ser et yrende båtliv.


Måtte også ta med et bilde hvor fruen, svigerinne og bror  ble nødt til å posere.


En flott  “gammel” line båt fra Vestlandet har tydeligvis også havnet her ned på Hvaler. Reg merke er M-2–F.

På restauranten “Siste reis” fikk vi en meget smakfull fiskesuppe.

Ja, så var det salgsbodene hvor man kunne handle llitt brukskunst og “maleri”.

4 kommentarer
    1. Herlig dag sammen med dere her i Fredrikstad. OG – YATZEE’en endte vel litt uavgjort!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg