Og gubben han gjekk seg i vedaskog. Hei fara i vedaskog…

Hugsar de den barnesongen. Nei, den hadde nok gått av moten i dykkar brndom.
Vel, her vestpå strir me med det ugraset Navarsete vil berga kloden vår med, nemleg sitkagrana.
Ho meiner at planting av slik skog vil minska verknadane av CO2-utsleppa vår, men – om det stridar dei vise.

Her slit me med å bli kvitt den raskt veksande skogen som formerer og spreier seg raskare enn kaninene.
Difor tok svigerson og nabo action og saga ned 8 – 9 tre her om dagen, og då vart det sumarjobb for gubben.
Kor mange sekkar som er kløyvde til no veit eg ikkje, men sikkert godt over 50, og dette er berre ein liten del av hogsten.

Her er så nokre bilete frå sumarjobben.

Det monnar her som de ser.

Her sit nissen på lasset.

Ein av eigarane av veden har sikra seg plassen på toppen av røysa.

Ha ein fortsett god sumar!

8 kommentarer
    1. Husker godt sangen om vedaskogen ja, men så er jeg jo en veteran også da.. Du verden så mye ved, litt av en jobb du har gjort der. Ha en flott dag og god sommer videre:-)

    2. Kan jeg få representere ungdommen og si at, joda, jeg husker den? Ikke ordrett, men kan fremdeles litt av teksten og jeg kan nynne melodien 🙂
      Men så gikk jeg og i leikaring..
      Godt jobbet! Det kommer nok til å varme godt når vinteren kommer. Best å ikke tenke på det.
      Ha en fortsatt fin sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg