Aidacara…

Etter å ha hørt og lest så mye om en etterlengtet vår representert med hageforberedelser, presentasjon av tidligblomster etc oppdaget jeg et annet et sikkert vårtegn her vest. Hyggelige vårtegn, alle sammen,
men i dag kom et vårtegn jeg har ventet på, og som kommer inn til byen nesten hver dag hele sommeren.

Det var sesongens første turistskip, Aidacara som seg inn i havnen. Skipet, som kan ta 1260 passasjerer kommer fra Kiel og skal videre til Oslo iht havnemeldingen. Evt turister kommer i alle fall inn til en vakker, om enn litt kjølig by hvor solen strot sett er framme hele tiden. 
Tenkte at jeg ville formidle dette vårtegnet, en aprilmorgen hvor temperaturen er alt annet enn vårlig. Ha en fin dag.

5 kommentarer
    1. Skikkelig fint vårtegn når skipene kommer inn, skulle bare ønske jeg var på båten jeg:))
      Flotte dager med fint vær gir energi:)
      Ha en fin dag:)

    2. solkro: Ja, vi teller måneder til vi i midten av september skal på et 14-dagers i Adriaterhavet, Middelhavet og Svartehavet. Det kan bli riktig bra. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg