Dagen derpå???

 

 

Fest og alkohol: En kjeller full av Whisky
vitse_generalen


Jeg hadde atten flasker med Whisky i kjelleren da min søster ga meg beskjed om å tømme innholdet fra alle flaskene i vasken, ellers……
Jeg sa jeg at jeg skulle gjøre det og gikk den tunge vei ned for å ta fatt på den ubehagelige oppgaven.
Jeg trakk korken av den første flasken og helte innholdet i vasken med unntak av et glass, som jeg drakk. Så tok jeg korken av flaske nummer 2 og gjorde det samme med den, med unntak av et glass, som jeg drakk.

Så tok jeg korken av den tredje flasken og helte innholdet ned i vasken, som jeg drakk. Jeg tok korken fra flaske nummer fire ned i vasken og helte flasken ned i glasset, som jeg drakk. Jeg trakk vasken av det neste glasset og helte korken ned i flasken. Så korket jeg vasken med glasset, flasket drinken og drakk hellingen.
Når jeg hadde tømt alt støttet jeg huset med en hånd, talte glass, korker, flasker og vasker med hverandre, og kom til tjueni, og da huset kom tilbake talte jeg dem igjen og til slutt hadde jeg alle husene i en flaske, som jeg drakk. Jeg er ikke under alkoflytelse av innohol som troen nor at jeg er. Jeg er ikke fullparten så halv som du tror. Jeg tåper meg så følisk at jeg vet hvem jeg er, og jo fullere jeg står her jo lengre blir jeg.

Bare noe jeg fant her på nettet…

10 kommentarer

Siste innlegg