Vårjamndøger…

I går la eg planar om å laga eit lite innlegg om vårjanmdøgeret som eg meiner me har i dag, men så høyrde eg meteorologen nemna at det var i går – ja, då vart gamlingen forvirra. Men eg vil halda på at me er inne i tidsskiljet i dag, altså den eine, av to dager i året då dag og natt er like lange.

Om veret ser eg at det seiest at slik det er i dag i Midt – og – Nordnoreg skal det verta jonsok (24. juni). Dersom denne spådomen stemmer også for Vestlandet vert det skodde og regn her på jonsokafta, og det kan stemma bra, for dei er heller lett å telja dei “aftene” eg har opplevd med klårver.

Elles rabla eg ned nokre ord og tankar om dette tidsskiftet.

Vårjamndøger.

I dag er ein gamal merkjedag,
me vender vinteren ryggen,
og helsar våren høgt goddag.
Snart vaknar flåga og myggen.

Vårjamndøger er her no.
Natt og dag er like långe.
Du ser naturen rundt deg gro,
og krokusen, vårens konge.

Vadmålbroka kan du kasta,
vårhabitten finn du fram.
Snart ute av påskefasta,
ta deg då ein vårleg dram.

Finn fram spade, grev og rive.
Samla rasket og brenn bråten.
Nyt spirande plantar som er i live,
så kan du byrja vårpuss på båten.

Kanskje du også ein våryr dag
vitjar eit fargerikt hagesenter.
Der vel du deg plantar av alle slag,
som du heim til hagen din henter.

Skjora er også for lengst i gong,
samlar kvister til sitt rugehus.
Ho skvatrar ut sin småhåse song.
samstundes som ho ertar han pus.

Jau, våren er komen, lit på det.
Til helga skrur du klokka fram,
og vintertida du no forlet,
sumaren vinkar med brask og bram.
20.03.2012.M-m.

10 kommentarer
    1. Et nytt vakkert dikt fra mr funderier! Jeg trodde det var slik at vårjevndag alltid er 20. mars ved skuddår og at det var derfor det var igår? Ha en flott ettermiddag 🙂

    2. Deilig å vite att sommeren står like i nerheten og vinker:))det står i min almanakk at vårjevndøgn er i dag så du har nok rett:))er beddet fra din hage no?vakkert var det

    3. fruensvilje:Det kan etter det jeg nå har fått vite ha sammenheng med at det i år er skuddår og at vårjevndøgn da kommer den 20. mars. Vel, vel, våren er i kjømdi i alle fall.

    4. ernashus:Takk. Da lærte jeg noe nytt i dag også. På en måte er det logisk at skuddårsdagen influerer på vårjevndøgnet. Men det kan kanskje forvirre også, men de som er interessert er kanskje også orientert. Ha en fin kveld.

    5. Gry Robertsen:Takk skal du ha. Jeg er svak for ros. Men når sant skal sies så var jeg ikke helt fornøyd med det siste diktet. Jeg snekra det sammen litt i raskeste laget i går ettermiddagen. Ha en fin kveld.

    6. solkro:Takk. Jeg har fått hint om å prøve å utgi skriveriene mine, men har ikke gått over den terskelen ennå. Tanken kverner rundt det – så – kanskje.
      Ha en fin kveld.

    7. vestlandsfrue:Sammenligner vi dagens vær med “spådommen” lover det ikke akkurat godt, men vi dropper værtegnene og ser fram til lysere tider. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg