Nytt strikkeprodukt.

Ettersom jeg ikke har de samme strikkeferdighetene som de fleste av mine bloggvenner må jeg nøye meg med å vise fram andres strikkeferdigheter på internett. Enn skjønt strikkeferdighet er det kanskje ikke – kanskje heller utholdenhet i faget.
Jeg såg tidligere et “strikka” tre her på bloggen og kvitterte selv med en strikka sykkel. I dag viser jeg et imponerende stykke arbeide som jeg fant på nettet.

I disse tider med så sterk fokus på norskfaget i skolen ser man stadig hvilke originale utslag manglende norskkunnskap kan gi.

Jaja, dett var dett.   Ha en fin kveld.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg