Dagens merknad(er)…

Denne diplomen bør vel, etter de sise tiders hendelse også tildeles Audun Lysbakken. Han er nå nærmest kanonisert som årets ledertalent etter å ha blitt avslørt som som slumsete med både økonomi og habilitet.
Det var Kristin Halvorsen som uten forbehold gav han en slik CV – hvor naiv tror hun at vi er?
Det Lysbakken har blitt, er noen dyrkjøpte erfaringer rikere, men når det gjelder hans lederskap har han vel stort sett bevist det mosatte de seneste ukene.

Da har jeg mye mer sansen for hva hans sjef lirte av seg på TV-en i går kveld da han konsekvent karakteriserte statsapparatets lemfeldige omganger med statens tildelingsreglement som merknader. Det var altså ikke lovbrudd.
Vel Stoltenberg, da vil jeg også forvente å motta min evt neste fartsoverskridelse med en merknad, ikke en bøtelapp.
God bedring!!

8 kommentarer
    1. Det verste er at disse personene er valgt av det norske folk. Det sier også sitt.
      Ha en fin kveld, kjemisk fri for politikk!

    2. Til : fruensvilje.
      Det har du aldeles rett i. Jeg personlig har fått nok ! Jeg har nok helt klart utviklet politiker-forakt.
      Til : Pedro. Ja, er det ikke ironisk ! Ja, vi går for en fin kveld helt uten politikk 🙂

    3. Pedro:Det er ikke alle valg vi gjør livet som er like lure. Våre valg av tillitsvalgte viser dette. Jeg synes at det er ganske utrolig at vi får såpass mange “overtramp” nå på relativt kort tid. Jeg gremmes/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg