Tidtrøyte og hjernetrim…

Når dagene blir våte
og regnet setter inn.
Da må du ikke gråte
men ta litt hjernetrim.

Puslespill er tingen,
finn brikkene sin plass
og fram fra brikkebingen
gror et puslespillpalass.

Heissan…osv…

Hva ska vi gjøre når det er skolefri og regnet høljer ned dag og natt. Et puslespill kan være både utfordrende og spennende, det synes både Amanda og morfar.

Her er vi ved spillets begynnelse og med 500 brikker å få på plass..

Så er brikkene på plass og et (litt uklart) bilde av sentrale Bergen har trådt fram, men tror dere at været har bedret seg. Nei, tåke og duskeregn forhindrer fremdeles utsikten til byen.

Dette er definitivt den siste dagen i februar, og i morgen vil jeg komme med min månedsoversikt over noen av politikeres og offentlige etaters krumspring denne måneden.

Ellers kjære damer, i dag er det deres tur! Har dere forberedt frieriet, eller er dere ferdigfridd allerede. Ha en fin dag i alle fall, enten svaret bli det ene eller det andre.

6 kommentarer
    1. Det så ut som en hyggelig aktivitet, og nei jeg har ikke tenkt å fri jeg har vært gift engang og det holder så nå er jeg samboende og har levd i synd i over 20 år :)))
      Ha en fin dag:)

    2. Pusling kan til tider være svært engasjerende. Dagens frieri såg jeg på en side i Bergens Tidende. I morgen får vi kanskje reaksjonen fra frieriets adressat. Ha en fin dag.

    3. pusle liker jeg også:))og så kjekt att barnebarnet vil pusle med bestefaren:)
      Når det gjelder frieriet så håper jeg inderlig att jeg ikke må dit igjen,jeg er den lyklige brud som fyller 30 årsdag i sommer:))

    4. Ser koselig ut med puslespill, vi drev en del med del tidligere da barna var små.
      Det ble ikke noe frieri på meg i går…har vært gift i 26 år og er vel fornøyd med det 🙂
      Ha en fin dag – nå har våren begynt!

    5. Linda:Vi må si oss fornøyde, vi som er ferdigfridd til – veteraner som vi er i ekteskapsbransjen. I våre dager har vel ekteskap over 25 år fortjent en eller annen medalje. Vi får ønske oss selv lykke til videre. Liv og jeg nærmer oss raskt gullbryllupet. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg