Bloggtørke…

Jeg vet ikke om det er senvinterdepresjonen som har slått inn nå, men inspirasjonen til å skrive på bloggen viser, for mitt vedkommende, en nedadgående kurve. I alle fall er det så som så med funderiene for tiden, men jeg venter på vårløsningen.


Jeg nevnte før helga at min kone hadde, på vegne av sin mann, kjøpt en blomsterbukett til morsdagen. Her er den – ganske vakker vil jeg si…

Så en lite(n)  “munter” historie på tampen.:

En gammel gubbe som var på en konsultasjon hos sin fastlege spurte..: “Hvor syk er jeg egentlig?”
Legen ga han dette oppmuntrende svaret.: “Jeg vil si det slik, hvis du skal fylle bensin på bilen din så holder det antakelig med halv tank.”

Dere, derimot kan gjerne fylle tanken helt. Ha en flott dag.

16 kommentarer
    1. Nydelig blomsterbukett! Jeg har også mistet mye av bloggepiffen,..lengter etter våren nå, vil ikke har mer snø og is! 😉
      Ha en fin dag – og fyll tanken helt opp! 🙂

    2. Det er da ikke helt tørt 😉 Flotte blomster forresten 😉 Jeg var så heldig og fikk en lilla Orkide, bare elsker den blomsten og den fargen 😉 Ha en fortreffelig dag, så håper vi at våren er rett rundt hjørnet. En tid for energi og positive opplevelser – man må jo håpe!!! – klem

    3. God historie, dramatisk 🙂 Ha en superfin mandag! Har tenkt litt på deg i det siste, vet ikke hvorfor, kanskje savnet blogginnleggene dine 🙂

    4. Så flotte blomster! Morsom historie.. Håper bloggtørken er over snart, vil gjerne lese noen filosofiske betraktninger og flotte dikt fra deg igjen! Ha en fin ettermiddag, klem 🙂

    5. Vi har vel alle ups and downs i forhold til bloggingen, det er normalt. Vi begynner nok å gå tom for “drivstoff” nå senvinters.
      Det var iallefall mange flotte vårlige farger i rosebuketten.
      Ha en fin kveld!

    6. Litt sånn hos meg og::) sannsynligvis et utslag av at vi venter på våren 🙂 du får bare vente til tørken er slutt, ( flotte blomster kona gav til seg selv:)
      Ha en fin kveld

    7. solkro:Felles skjebne – felles trøst. Jeg er avhengig av å komme meg ut og finne nye inntrykk å skrive om. Da blir våren en tid å se fram til. Ha en fin kveld.

    8. vestlandsfrue:Jada, jeg satser på at våren løser på inspirasjonen. Du veit det er en låt som heter “Det er mye som kjem fram når snøen forsvinn.” Ha en fin kveld.

    9. Sirdalsrypa:Jeg får fylle på med historier når idetørken blir for påtrengende. Joda, det hender at jeg bringer en og annen kvast til huset – det er hyggelig. Ha en fin kveld.

    10. morline:Takk. Nei jeg vil prøve å fortsette, og heller fylle tomrommene med en og annen historie. Når tåka letter på Ulriken lysner det kanskje i andre topper også. haha. Ha en fin kveld.

    11. Linda:Bare vent til vi får en tur til Øygarden da blir det nok fyr på lampen igjen, og da fyller jeg tanken med diesel – for ikke å si hodet med tanker. Ha en fin kveld.

    12. Dagene er sånn,litt opp og ned.Men det kommer da noen gode fra deg selv om du føler det er bloggtørke:)nydelig rosebukket,kjkt med vakre fargerike blomster nå på seinvinteren

    13. fruensvilje:Jeg måtte bare vise den flotte buketten, jeg liker farger. Ellers tror jeg at de har utviklet rosene slik at de varer utrolig lenge hvis man bare er påpasselig med stell, og her har fruen grønne fingre. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg