Hei hvor det går…

I dag her endeleg snøen kome til oss her midt på Vestlandet. Til glede for fotgjengarar i glatte sko, som med stor fåre for lårhalsane sine gjev seg ut på glatten. Ja, og så får endeleg bilistane gleda av å prøva bilane sine som rattkjelke på ubrøytte vegar.

I fjor, under eit liknande snøver skreiv eg nokre vers som eg antakeleg la ut på nettet då. No høver nok dei same versa, så eg tar sjansen på ei reprise.

Den første snøen.

 

 Brått så var han her att,
den aller første snøen.
Stilt og varleg han datt,
og la seg ut over bøen.
trea fekk si vinterkåpe.
Vinteren er i emning.
Vegar er sleipe som såpe,
Mang slags morgonstemning.

Har du fått på vinterdekk,
då kan du vera letta og glad.
Du startar bilen tøff og kjekk.
Eit trykk på gassen, du er avstad.
Du forserer fyrste bakken.
Dette går jo som ein leik.
Framleis inga ripe i lakken,
til du kjem til neste kneik.

Her står alt frå botnen til toppen,
dei står og stongar bil på bil.
Øvst står han som skuldast stoppen.
Han må sikkert vera stril.
Der står du og slurar og spinn
saman med andre på kross og tvers.
Sverjande, storsint og grum i sinn,
syng du ut ditt nidingsvers.

Men bannskap er til inga nytte.
Her gjeld berre ein medisin.
Kom deg ut, hjelp til med å dytte,
då rekk du omsider jobben din.
Slik har det vorte, år etter år.
Snø og glatte kjem alt for fort.
med hatten i handa du står
i snø på leggen og ynskjer deg bort.

Bort frå vinterdekk og is,
sørover til varme og til sol.
Til strender og solvarm bris,
med longdrink og liggjestol.
Bort frå måking og glatte på vegen.
Der gjeld sumardekk heile året.
Kjende du deg tung og segen.
Her kan du retteleg slå ut håret.

Men sjå ut glaset, vinteren er vakker.
Snøkåpa lyser opp naturen.
Ungar på ski på eng og i bakkar.
Sit ikkje inne tung og sturen.
Hugs at i sol og gloheit bris
har mange hug på litt svalande vind.
Dei drøymer kanhende om snø og is,
ynskjer dei såg ei snødekt tind.
21.10.2010.M-m.

 

 

 

15 kommentarer
    1. I dag såg eg minus 15 på gradstokken, og då kan eg istemma med deg:
      Bort frå vinterdekk og is,
      sørover til varme og til sol
      Men så går eg inn på yr.no og ser at Paris har ned mot minus 8, og då er eg glad eg bur i Norge. Eg hugsar pluss 5 i Paris og det var ikkje moro.
      Ha ein fin vinterdag i vest.

    2. et flott dikt.La oss alikavel håpe att dei fleste holder seg beint på vegen og rett i beina:))Det var ufattelig glatt hos oss i går så i dag holder jeg meg i ro på garden:))ønsker deg en god dag.
      Skulle du finne på å gå ut så ta på brodder:)

    3. Tenk så morsom måte å se det på jeg husker også sør Frankrike i 5 grader og det var helt pyton så all ære til Pedro.
      Flott dikt jeg hadde ikke lest det før , så det varingen fare med reprise og dessuten tåler dette å bli lest flere ganger:)
      Ha en fin dag:)

    4. Flott dikt.
      Ja, ein mange gonger ønske at ein budde i varmare strøk. Sjøl vakna eg til -25 i dag til mårrån. Men det er nåke i det du seier : at etter lang tid heimanifrå, så vil nok dei fleste ønske seg tilbake. Eg trur mi ska’ være glad for at mi har desså variasjonane som dei ulike årstidene gir oss.

    5. synsvinkler:Minus 25, det var kaldt, her er det bare fattigslige to, så kulden er ikke utfordringen. I det hele – vi tåler litt vinter, det er bare bilister og brøytemannskap som ikke blir enige om hvordan snøproblemene skal løses. Men vi står han nok av.

    6. solkro:Takk. Du vet det er fristende med noen lette spark på skinneleggen til bilister (meg selv inkludert) som legger i vei szom om det er sommerføre hele året.
      Paris i kuldegrader er ikke noe drømmested, kald trekk langs de brede avenyer, og trekkfulle studenthybler. Men Paris på de mer varme dagene var gode opplevelser. Ha en fin dag.

    7. solkro:Takk. Du vet det er fristende med noen lette spark på skinneleggen til bilister (meg selv inkludert) som legger i vei szom om det er sommerføre hele året.
      Paris i kuldegrader er ikke noe drømmested, kald trekk langs de brede avenyer, og trekkfulle studenthybler. Men Paris på de mer varme dagene var gode opplevelser. Ha en fin dag.

    8. fruensvilje:Takk. Ja, her er det bare brodder som gjelder. Har forresten hatt en liten måketur nå. Ha en fin dag litt lenger oppe på Vestlandet.

    9. Pedro:Ja, Paris i -8 grader er ikkje nokon draumestad sjølv om me fann andre varmekjelder enn sola i “gamal” tid der nede. Jaja, det var tider Pedro!
      Eg lurer på om me ikkje må ha oss ein tur sørover til våren så me driv og orienterer oss på nettet no i retning av Alcudia i mai/juni.
      Her er det så guffent no at katten ligg nesten oppe på varmelista til verandadøra!! Ha ein god dag.

    10. Fint dikt! I dag var det god hjelp med brodder, jeg gikk som en fjellgeit på tur i det glatte føret.
      Ønsker deg en fin helg 🙂 Her i huset har katten såvidt vært ute i snøen før han bråsnudde og ville inn igjen i varmen.

    11. Linda:I kveld er det Scrabble-kveld på Ask så da gjelder det å aktivisere hjernekista. Nei dette er ikke noe utevær, selv for skogkatter – vår gamlermor ligger trygt i godstolen. Ha en god week-end.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg