Er Gud ein terrorist…?

I dag er eg kanskje litt meir kontroversiell enn vanleg, men spørsmålet har lagt og lurt i hovudet mitt ei stund.

Google.

Frå den fundamentalistiske delen av kristenfolket har det den siste tida kome fram at dei meiner at terrorhandlingar me har opplevd den siste tida kan vera ei åtvaring frå gud om at me lever i synd og bør endra livskurs. Dette kjem ikkje berre frå ein forvirra person, men sit eit stykkje inn i margen til partifolk i Krf.
Om utsegnene frå fundamentalistane skal takast på alvår, tyder det heilt enkelt at dersom dette er ei guddomeleg åtvaring. Ja, då må også Gud vera ein terrorist.
Her er det ikkje skilnad på terroristen og Gud. Helaren er som kjend ikkje betre enn stelaren. Korleis høver dette med gudebiletet vårt om ein rettferdig og miskunnsam Gud?

Då opp til karrikaturen over. Eg trur at slike utsegner viser at grupper i kristenfolket stundom skyt på seg sjølve.

Synspunkt frå andre ?

6 kommentarer
    1. Det finnes ekstreme i alle relegioner og av og til begynner man virkelig å lure,selv er jeg human etiker,men det er noen få som ødlegger for mange.
      Her i dalen har vi en ekstrem kristenfundamentalist og hans syn på mennesker er rett og slett kvalmt og ikke et hakk bedre enn en ekstrem islamist.
      Heldigvis klarer de fleste å leve med sin tro i fred å fordragelighet,(det velger nå jeg å tro) siden det finnes ca 7 milliarder mennesker i verden, men mange kriger og mye uro har blitt startet på grunn av relegion.
      Så får de som ønsker tro gjøre det for det finnes vel en trøst i det og de 10 bud er jo gode moralske leveregler de:)

    2. Ekstremisme og fundamentalisme kommer nok ikke ifra Gud, det er mennesker som forvrenger ordet for å få makt over andre mennesker. Det å ha noen som er underdannige er av stor verdi for maktsyke og herskesyke folk. Det har jeg ingenting til overs for.
      Gud er kjærlighet, han er god og vil ikke skade det han selv har skapt.
      Det er iallefall mitt syn, så sånn er det.
      Ha en flott dag!

    3. vestlandsfrue:Takk for en god kommentar. Jeg er vel nærmest ateist, men den guden jeg kjenner, og har lest om, er akkurat som den du beskriver. Ha en god dag.

    4. solkro:Takk for grundig kommentar. Vi er nok veldig på same side i trosspørsmålet. Men jeg synes at det må være sørgelig for “ekte” kristne å oppleve de destruktive kreftene innenfor sin egen bevegelse.
      Men det spilles på utrygghet og trussl om straff, og da er det lett å gjøre svake sjeler underdanig. Ha en fin dag.

    5. Gud og bibelen er som poteten; dei kan brukast (eller misbrukast) til kva som helst. Dei tyske soldatane under WW2 gjekk i krigen med “Gott mit uns” på beltespenna, og du vil alltid finna eit bibelord som kan brukast til å støtta dei mest ekstreme meiningar og handlingar ( i alle fall i det GT).
      Ein får bruke “copy and paste” og laga sin eigen vesle bibel. Det går ikkje å svelge alt som står i skrifta. Eg møtte ein gong ein gamal skipper, og han sa: “Det må vera betre å tru litt, enn ikkje å tru i det heile”. Det får halde i kvardagen.
      Takk for aktuelt tema, og ha ein god kveld.

    6. Pedro:Takk for gode kommentarer. Du supplerer mange av mine blogger på en fin måte både med facts og synspunkter. Det setter jeg stor pris på.
      Sjøv om eg er ein stor tvilar har eg likevel sansen for orda til den gamle skipperen. Ha ei roleg natt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg