To år…


PONDUS er med på to-års jubileet mitt på bloggen.

Det startet egentlig uten særskilt mål, jeg ville bare bruke bloggen til offentligggjøre noen av mine skriblerier. Mine poetiske uttrykk har det imidlertid blitt mindre av etterhvert, og funderiene har tatt over bloggen min.
Ja, og så var jeg vel litt nyskjerrig på hva dette med blogging var for noe. Om det siste kan jeg si at blogging er alt mulig. Her er mye outfit og sminke, her er spennende reisebeskrivelser og opplevelse, her er høyst private opplevelse, hverdagshistorier etc etc.

Stort sett er det mest unge, og da jenter som er aktive bloggere, men noen voksne fins også i dette mediet, og her har jeg vel kanskje funnet noen jeg liker å holde kontakt med.
Nå er jeg såpass mye eldre enn mine medbloggere – jeg tror at folk på min alder holder seg unna dette.
Om jeg kommer til å forsette med bloggingen vil bare tiden vise. Så lenge jeg føler at jeg har noe å skrive om vil det vel komme ett eller annet innlegg.  Jeg kommer i hver fall inn i morgen med et skråblikk på årets første måned.

I dag skal jeg feire denne toårsaktiviteten med et lite glass til kaffien. Ha en fin dag kjære lesere.

10 kommentarer
    1. Da må jeg gratulere deg med 2 år, som vi sier i Stavanger du e goe:) Klart det blir mye du ikke bryr deg med men du har bidratt med å få meg interressert i dikt og skriblerier som du selv kaller det:)
      Ha en fin dag:)

    2. Solkro.blogg.no:Takk for hyggelig kommentar. Jeg er også innom din blogg når du skriver noe, og har glede av det. Av og til kommenterer jeg også. Ha en fin dag.

    3. Jeg har ei god venninne her i bygda hun erpå din alder,vi går veldig godt sammen og har felles interesser.Hun sa en gang att vi som bor på bygda må holde sammen ,vi er så få att vi ikke kan velge etter alder.
      Synes du passer godt inn i gjengen her på blogg eg:))

    4. fruensvilje:Takk for fin kommentar. Nei, alder bør ikke være avgjørende her på bloggen, og jeg setter pris på at du og andre ser det på samme måten. For meg er det viktig at jeg liker det jeg leser, og kanskje at det utfordrer litt uten at det blir personlig. Jeg hygger meg med bloggen og vil fortsette med det. Ha en fin kveld.

    5. Jeg er nettopp kommet over bloggen din og liker den godt.
      Fant bloggen din i forbindelse med torvhusene i Øygarden.
      Gratulerer med 2-års jubileum!
      Fint å feire med Pondus – han er favoritt her i familien 🙂

    6. Linda Bøe:Takk. Jeg synes at det er hyggelig å få positive tilbakemeldinger, det er inspirerende. Jeg har også vært innom din blogg og vil følge den. Jeg like fine bilder så det er bare å produsere.
      Pondus er jo fra Askøy så vi må følge opp hans sprell også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg