Ikke alle sverger til lavkarbo…


Nemi har visst et annet syn på den saken.

Ellers har PST-sjefen tabba seg ut – igjen! Hun har etter min mening vært en løs kanon på dekk. Det var vel bare et tidsspørsmål når hun måtte gå, for tilliten ovenfra har ikke vært helt patent – for å si det forsiktig.

Ellers har det kommet litt hvitt nedfall her i løpet av natta, og himmelfarven sier meg at vi kan forvente mer av den, for sportsbutikkenes ønskedrøm, SNØEN. Butikkene er vissrtnok fulle av ski i alle fasonger.

Gubbbens ønskedrøm er nok våren nå , det må innrømmes. Ha en fin dag.

8 kommentarer
    1. Nå forstår jeg jo at du var humoristisk,men jeg har et innlegg om lavkarbo idag .
      Jeg er enig nå må det begynne å regne istedet for sludd.
      Enten eller, og vår og sommer er jo ikke så langt vekke:)Heldigvis

    2. Nei lavkarbo er ikke for alle.. Godt at PST-sjefen gikk sin vei, når du nesten blir en fare for rikets sikkerhet kan du ikke være PST-sjef lengre.. Håper vi får en som kan sitte på en hemmelighet! Ha en kjempefin dag! 🙂

    3. solkro:Joda, innlegget var med glimt i øyet. Jeg må innrømme at jeg er ingen lavkarbofan selv, men for noen passer det ene, og for andre passer noe annet, og slik må det være. Ha en god dag.

    4. ernashus:Hei. Så enig – hun opptrådde jo som en fare for rikets sikkerhet, og mitt håp er som ditt – det må finnes en avtaker vi kan tro og stole på. Ha en fin dag.

    5. Svar: Jeg hadde selv veldig lyst til å dra ut som utvekslingselev, men det falt seg ikke slik at det ble noe av. Nå tar Tenåringen opp “arven” og søker i disse dager om opptak på et skoleår i York. At Iris bodde hos oss var en flott opplevelse. Det ble litt kastet i fanget på meg å bli tenåringsmor før jeg var tredve og vi hadde våre konfrontasjoner av og til, men det er de gode stundene jeg husker og ikke minst gleden over å høre hvor mye vi har betydd for henne.(Og også som “tante” for hennes yngre søster som hadde oss som reservefamilie)
      Ha en riktig god kveld!

    6. hestiaverden:Det var absolutt en givende tid. Ikke minst for våre døtre som var på samme alder som utvekslingsstudenten. Foreningen jeg var medlem i har stadig nye utvekslingsprosjekt etterhvert som økonomien tillater det. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg