Den muntre siden…

 


Google arkiv.

En godt bedugget mann ringte vinmomopolsjefen midt på natta.
“Hei… når er’e Vinmomopolet åpner”, ville han vite.
“Ikke før klokken 9 i morgen tidlig,” svarte vinmonopolsjefen irritert.
En time senere ringte den samme mannen igjen og sa.:
“Schi meg…Når er’e vinmomopolet åpner?”
“Ikke før klokka 9 har jeg jo sagt!”
Enda en gang ringte mannen, enda mer beruset.
“Schi meg… når i helschikke er’e polet åpner?”
“I deres tilstand slipper De ikke inn på vinmomopolet”, sa vinmomopolsjefen.
Da sa mannen.: “Jeg schka’kke inn…..jeg schka ut!”.

4 kommentarer
    1. Det hadde vært drømmen, men en hadde vel ikke funnet merkene sine. Borte er både Hedmarks-brennevin, Dobbeltrenset, Golden Cock, Upper Ten og Golden Power. Det eneste som stemmer er 6-kroners Rødvin, men den heter vel ikke 6-kroners mer.
      Ha en fuktig aften, og sov godt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg