Ja, det juleflesket…

Tatt fra Google.

 

Juleflesket.

No har kjerringa fått ein ide,
for buksa mi har vorte for trong.
Eg skal visst ti kilo ned,
og det lyt skje med ein gong.

Slutt med syltetøy på skjeva.
Ja, det er slutt med skjeva og.
Med fiber og flesk skal eg leva.
Eg er sett på eit lågkarbotog.

Det rumlar så underleg i magen.
Til og med katten rømer stova.
Det blører og kokar heile dagen,
og under dyna kan eg ikkje sova.

Men no har eg funne ei råd.
Eg veit kor julekakene er gøymt,
og godsaker er i kiosken å få,
så no er søtsuget borte og gløymt.

Eg snik meg ut i skåpa om natta,
og dagleg fyller eg bensin.
Varsamt, så eg ikkje vekkjer katta,
på kaloriekspedisjonen min.

Kvar veke må eg på vekta,
og kjerringa lurer meir og meir.
Kva skal ho seia til lågkarbosekta
når kiloa mine vert fleir og fleir?
04.01.2012.M-m.

 

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg