Tar det aldri slutt..?

Jeg hadde ikke tenkt at jeg skulle syte over mine plager, men ettersom jeg nå har vært hjemsøkt av lungebetennelse og gud vet hva fra før jul, kunne jeg ikke holde meg lenger. Til og med bloggingen har vært ute av mine tanker denne tiden – da er det ille. I og med at jeg nå rabler ned noen ord kan det jo være et positivt signal mht den fysiske tilstanden.
For å holde mot og humør oppe har jeg vært litt innom Google og der fant jeg et litt artig bilde som jeg herved videreformidler til mine lesere.

Vel, i morgen eller i overmorgen lover jeg å komme med noen egenproduserte betraktninger over hendelser i årets siste måned.

6 kommentarer
    1. Sirdalsrypa:Nei, jeg har merket at den er tøff. Men er det egentlig rart om man ikke blir sjuk i dette været? Nei, avisa, ei god bok, godstolen og ovnskroken er stedet nå. Ha en god dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg