Stakkars mann…

Fins det noen som kan være sykere enn en gammel gubbe (eller kanskje en yngre) som er nedsylta og forkjølt. Nei vi er nok adskillig mye sykere enn våre bedre halvdeler i samme situasjonen.
Godt det da fins effektive medisiner, som t ex cognac. Det sies å være den mest velsmakende medisinen mot forkjølelse som ikke virker.


Google har faktisk fanget meg opp i min elendighet.

Stort mer er det ikke å si om min tilstand bortsett fra at det kommer til å bli så som så med bloggingen til snørr og tårer er borte. I morgen hadde jeg forresten tenkt å skrive om Thomasmesse eller Thomas Fulltønne – vi får se hva det kan bli til.

12 kommentarer
    1. God bedring, og slapp av i senga med cognac’n. Synd hvis den forsvinner før jul da kanskje. Forresten så kanskje madamen din synes det er helt greit å ha deg unna alt som skal gjøres nå før lørdag??

    2. Really useful article. I just stumbled upon your site and hope that I am very much in favor of your blog posts. Any means I will feed you subscribe to, I hope you release a much more rapid.

    3. Mojita:Aquavit får være min back-up i jula om cognacen skulle fordampe for fort. Ellers tror jeg at du har helt rett i at fruen gjerne ser at jeg er ute av veien når hun tar julesjauen. Ha en fin dag.

    4. Smitter dette over lange avstander, mon tro? Dro optimistisk på jobb i dag, men måtte melde pass etter en time. Snørr, hoste og feber. De andre måtte overta mine møter, blant annet min bedre halvdel. Godt at det er noen i familien som står på for kommunen!

    5. føler med deg og ønsker deg god bedring,forhåpentligvis er du litt bedre til julekvelden.
      Skulle du ikke orke å blogge så ønsker jeg både deg og din hustru en riktig god og fredfull jul

    6. fruensvilje:Takk for medfølelse. Jeg håper, som du, at forkjølelsen legger seg før julaften – vi får satse på det. God jul til deg og dine også.

    7. Et gammelt råd sier: “Den som drikker brennevin blir ikke syk”. Men nå har jo du blitt syk, så du har nok ikke vært flittig nok med drammeglasset. Jeg fant et fint råd mot FORKJØLELSE-SÅR HALS..Spis iskrem, og det skal visstnok være anbefalt fra legehold. I gamle dager drakk vi Kreopan, men den inneholdt jo kreosot, og forsvant fra markedet da dette ble klassifisert som giftstoff. Anyway – God bedring!

    8. Pedro:Det var noe som het Kreolac også. Nå er det slutt på brennevinet før jul da jeg nå er i gang med en penicilinkur. Årsaken er at jeg har fått en lungebetennelsevariant. Håper at det bedrer seg litt før julen ringes inn. Ha en fin kveld.

    9. Du har ikke telefonnummeret til Snåsakallen? Kan høres ut som du kunne trenge det, etter som det er bare et par dager å komme i form på. Ja,ja, du får ta det litt forsiktig rund juletreet, så er du nok fit for fight igjen til nyttår. I alle fall skal du vite at du har vårmedlidenhet, men det hjelper vel ikke stort.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg