Den perfekte mann…


Dette var vel et perfekt eksemplar for 50 – 60 år siden. I dag er vel både pipa og badebuksa, og kanskje til og med gubben selv utdatert.

Vel, så var det løsningen på gårsdagens gåte som det forøvrig har kommet flere forskjellige løsninger på.
Min venn Tores løsning er følgende.:
Selvsagt var det kvinnen som overlevde.
Hun er den eneste som eksisterer i virkeligheten
Alle vet at nissen og den perfekte mann ikke eksisterer – og da så?!

Men, så kom det et lite tillegg til løsningen.:
Dersom den perfekte mannen og nissen ikke eksisterer, så betyr det at kvinnen kjørte bilen som krasjet!

Ifm løsningsforslagene vil jeg gi Pedro en ekstra oppmerksomhet idet han tydeligvis, etter et forskningstokt på nettet fant løsningen.

En Amaryllus til deg Pedro.

2 kommentarer
    1. Tilbake 50-60 år. Da røkte også jeg PRINCE, eller hvordan det nå var. I alle fall følte vi oss veldig kjekke i Latinerkvareret, eller deromkring.
      Ja, takk for vakker blomsterhilsen. Jeg trenger den i dag når termometeret viser minus 7, og alt går litt tregt.
      Ha en fin dag der du sitter og venter på jula.

    2. Pedro:Ja, det var hyggelige tider rundt Boul. Michel på 60-tallet.
      Ellers sitter jeg i dag i stua og venter på den varslede snøstormen.
      Jaja, tider skal komme – står det i sangen. Ulvetider, spør du meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg