Julegavetips for henne – eller for han…

Ettersom jeg i går kanskje tråkket nonnens bluferdighet og prestens hellighet noe nær vil jeg i dag prøve meg på en historie av det mer jordiske slaget..
Den kan kanskje være aktuell nå i denne julegavetiden.

Google billedarkiv.

 

Fruen i huset var misfornøyd med bilen sin og beklaget seg overfor sin mann.
“Kjøp en overraskelse til meg i julegave. Nå jeg setter foten ned skal den aksellerere fra 0 – 100 på mindre enn 4 sekund,” sa hun “Og helst skal den være lyseblå.”
Full av forventninger gikk hun julaften i møte.
Hun fikk en flott lyseblå badevekt!

7 kommentarer
    1. Mojita:Nei, vær trygg – en slik gave ville nok bragt fram mørke skyer. Forresten, en tidligere venn av meg mente at de nå kunne lage talende badevekter. Når vekta da passerte et visst nivå skulle den si..: “En om gangen takk!!” Ha en vektløs dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg