Funderier…

Jeg registrerer at det flyr rundt en utfordring om bakgrunnen for bloggnavnene våre. Uten å ha blitt utfordret kan jeg vel like godt prøve å forklare mitt “navn”.
Først brukte jeg “moffen”, og det forekommer av og til på ,mine blogger ennå. Det navnet fikk jeg av min første dattersønn. Det er litt aldersavklarende.


Google.

Nå er det navnet Funderier som gjelder. Det sier seg vel litt selv, nemlig at jeg er en litt funderende person som bl a kan komme med underfundigheter når det passer seg slik.
Mht alder finner man den på min profil dessverre, men så lenge jeg har glede av bloggingen så vil den fortsette.
Ha en fin kveld.

10 kommentarer
    1. Alder er ingen hindring verken for blogging eller funderinger :)) og jeg setter i alle fall pris på både funderinger, bilder og dikt 🙂

    2. Da jeg opprettet blogg ble det helt tilfeldig. Siden jeg elsker å fiske så måtte det ha noe med det å gjøre, så da ble det faktisk fish girl og sisselfish 🙂 Jeg synes at ditt blogg navn er midt i blinken. Ha en fin kveld videre 🙂
      Klemz

    3. sisselfish:Jeg tenkte meg nok at bloggnavnet ditt pekte mot en viss fiskeglede, og så har du tydeligvis misunnelseverdige fiskeplasser også. Jeg følger stadig dine fine innlegg. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg