Bilhandel…

Lurer du på ny bil, ja, så er du på kjøret før du veit ordet av det. Her er ei oppskrift på korleis det kan skje.

Bilhandel.

Bilkjøp plar vera ei underleg øving.
Den startar fyrst med gransking og prøving.
Ein glattsleikt seljar i Armanidress
overtyder deg om at hans tilbod er best.

Lakken er blank og lukta er ny,
og bilen kan visast til bygd og by.
Knappar til alle slags tekniske triks.
Har du problem så, ?trykk og fiks?.

Her er lyklar til å ordna starten,
knapp til å halda rette farten.
No kan kjerringa halda stilt,
elektronikken hindrar deg å fara vilt.

Seljaren kliner på store ord,
han vil også imponera mor.
Fargar, form og enkel betjening,
farkosten styrer du godt utan trening.

Så skal doningen sjølvsagt prøvast.
Alt det nye skal også øvast.
Du ved rattet og kjerringa ved sida,
på motorvegar og krøtterstia.

Alt må prøvast, kvar knapp og pedal,
Du køyrer så kjerringa vert mest hovudgal.
Men finn snart ut at du køyrer eit vidunder,
frå null til hundre på få sekunder.

Jau, dette var då noko til vogn,
du køyrer på timen heilt opp til Sogn.
Men så var det dette med prisen då.
Er banken klar til å gje deg eit “gå”.

Du luskar deg til seljaren med “tvekan sinn”.
Skal tru kva du får for gamlebilen din.
Han er nærast verdsett som skrap,
fram til den nye, eit prismessig gap.

Du fer heimatt med gamlebilen
etter å ha turka bort kjøpesmilen,
Skal, skal ikkje, er spørsmålet no.
Ynskjet om nybil nører som glo.

Og gloa nører seg opp til ein eld.
Du tek deg ein drink og besluttar i kveld
å gå for ein verkjeleg dårleg deal.
Du sel ein fullt brukande, for ein ny dyr bil.
11.03.2009.M-m.

 

14 kommentarer
    1. Slik er det:)trøsta er att nye biler gjerne er mer miljøvenlige sikrere og tryggere på langtur att ikke noe går i stykker.På eu kontroll og service er det skjelden noe som må fikses 🙂
      ønsker deg lykke til

    2. farmoringrid:Ja, jeg husker kjøpesekvensen din. Den bilen jeg såg på i går hadde ikke akkurat utseende med seg, etter min smak, men den hadde de funksjonene jeg er ute etter. Da blir det, som du seier, skal- skal ikke. Ha en fin dag.

    3. fruensvilje:Ja, det er jo det at bilene blir sikrere og mer kjørevennlige etterhvert så fristelsen er stor. Av og til må en stå imot suget.Ha en fin dag.

    4. Jeg tenker også “bytte bil” for tida, men hva skal man kjøpe?
      Diesel har vi men det er visst ikke bra lenger,
      bensin hadde vi og det er fortsatt dårlig,
      det nye er jo hybriden og el’en,
      men hva gjør vi om strømmen går?
      .. tilbake til hesten…

    5. Grete:Tja, den som visste hva som er best. Jeg heller fortsatt til diesel, men hva det blir eller om det blir, vet jeg ikke. El-bil har litt dårlig rekkevidde etter min smak, og hybridbilene er kanskje på et litt for lavt utviklingstrinn ennå. Vanskelig.
      Ha en god dag.

    6. Kan jeg gratulerer med ny bil!!! hi hi.
      Vil bare si at vi har VW Jetta Diesel, skal ikke kjøpe diesel neste gang. Den klarer ikke holde kupeen varm om vinteren, og de som har greie på slikt sier det er pga. diesel.

    7. Mojita:Nei, jeg har ikke skiftet ennå, men hvem vet. Jeg har ikke vært plaget med varmen i min bil, men så er det ikke så kaldt om vinteren her vestpå. Ellers er setevarmen svært effektiv på Skodaen min. Min betekelighet med diesel er vel mere truselen om at den skal få kjørenekt på dager med høy luftforurensing. Men her ombestemmer jo politikerne seg hele tiden så forvirringen om fremtiden for bilparken er stor. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg