Valgets kvaler.

Jeg tenker ikke på det nylig avholdte kommunevalget. Jeg hadde nemlig en sopptur i høstskogen i går og da ble det tatt en del bilder. Så valget står mellom å skildre soppdelen av turen eller selve turstemningen. Jeg velger å dele turen i to deler, og da får soppen vente til i morgen.

Ormegraset har nok tatt høsten allerede.

Resten av naturen slapper av.

For en gangs skyld synes jeg at det ble et noenlunde bra bilde med zoomfunksjonen.

Løypa en fin og passer en gammel gubbe ganske bra, når den ikke er for blaut.

En pust i bakken kan en også få tatt. Ny benk som er oppsatt i sommer – bra!

Avslutter med en liten sildrebekk i skogbrynet.

Takk for turen i Åsebøskogen.

7 kommentarer
    1. Så fine bilder. Likte det av stien. Og så fin ny benk! Kjempelurt det som står på også, haha. Får håpe den får stå i ro og ikke blir knabbet eller ødelagt 🙂

    2. A:Ja, det initiativet likte jeg. Sikkert en eller annen som bruker stien endel som har snekret den. Den står på et fin sted med vakker utsikt. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg