Sjuende far i huset er tilbake, smått i senn.


Bilde fra GOOGLE.

Joda dere ser rett, det er sjuende far i huset som “rør på seg” igjen. Han har overlevd sommeren hittil med brukbar margin, selv om humpene er noe høye av og til.
Turer til Berlin, Krakow og til sist Skagen har krydret tilværelsen og slanket pengepungen. Hadde det samme bare kunne ha hendt eieren!
Ellers har funderiene for det meste foregått i båten med fiskesnøret i sjøen. Her har vel turene for det mest vært bra, men uten at den store fiskelykken har slått til.
Apropos stor, jeg fikk da en liten nise på en dorg, men heldigvis kom den løs, og etter et par runder rundt båten sa den takk og farvel, og lever forhåpentligvis i beste velgående ute i Nordsjøen.
Bortsett fra litt ujevnt vær i Øygarden har vi hatt det bra der ute så det blir nok med litt tungt sinn vi nå, litt etter litt, flytter tilbake til vår digitale verden og vår hovedbase.

Vel, mer om sommeren etterhvert. Det er viktig å ta noen tankerepriser utover høsten.

12 kommentarer
    1. Men så hyggelig å sjå den karen igjen 🙂 Høres ut som om dere har hatt en flott sommer og med samme resultat som her i gården, slunken pengepung og litt større livmål hihi
      Vi seilte forøvrig til Skagen, men det fikk du kanskje med deg i løpet av sommeren.

    2. Oj, så hyggelig å ha deg blant oss igjen! Vemodig når sommeren tar slutt, men vi satser på en fin høst.. Høres ut som du har opplevd mye fint i sommer, gleder meg til å se bilder. Ha en riktig god ettermiddag 🙂

    3. Grete:Takk for kommentar. Joda, jeg fikk med meg at dere seilte til Skagen. Det var sikkert en bra tur. Vi brukte bil og hurtigferje, og Skagen svarte til forventningene, spesielt all den gode fiskematen på bryggene. Ha en fortsatt fin dag.

    4. velkommen tilbake.Sommeren er til for å nytes,høsten og vinteren skal en leve på gledene en har hatt:))jeg synes det høres ut som en god ferie,ha en fortsatt god dag

    5. Ja, kjennes rett og herlig ut å “være tilbake”:)
      Kjekt å se at du skriver enda!! Jeg får lese litt nedover, så jeg holder meg oppdatert:)
      Ha en super dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg