Menuett i mai!!

Denne måneden har vi vært utsatt for mange saker, og jeg har valgt å rette skråblikket mitt på noen få. Fotballmillionærene får ha meg unnskyldt, men de tok kaka her på berget.

Kom mai, du skjønne milde.


 

Du veit, når ein skal ut i verda,
vert ikkje NRK med på ferda.
Medan eg sat i ein framand by,
var nyheita, magen til fru Sakorsy.
Kva nyheit var størst då kriser trua ?
Jau, at ein president har sett barn på frua.



Radko Mladic er ein ettersøkt mann,
ein krigsforbrytar ingen fann.
Titusen menneskje har han slakta,
då serbarar og kroatar kjempa om makta.
Her vart religion og politikk samanblanda,
slik ofte vert gjort i desse landa.

Men kva hender så i andedammen vår.
Jau, me ser at han Jens i hagen står.
Han har fått vitjing av ei and,
som likte Jens framfor sjø og strand.
Sin nye veljar han stolt syner fram,
Innvandringsstogg! skrik Siv i brann.

No har Stangeland på ny gått på grunn.
De veit, det er ikkje greitt med tronge sund,
når ein er van med færing på fjord,
kor vinden oftast bles friskt frå nord.
Men Stangeland, kvifor vitjar du alle skjær,
medan du fram på livsvegen fær ?

Fotball er ein underleg sport,
Ein pengemaskin av likaste sort.
Her står me rundt bana og skrik og gaular,
og spelarar rundt fotball og pengar aular.
Men dei vil ha meir, og dei går til streik.
Og me som trudde at fotball var leik.
28.05.2011.M-m.



4 kommentarer
    1. sisselfish:Ja, inspirasjonskildene mine holder meg gående, og vel så det. Det er sikkert noen som dummer seg ut neste måned også. Jeg følger “knugen” tett nå! Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg