Morgentåke?.?.

I dag henger tåka tett ned over byfjellene og det er såpass fuktig ute at jeg må utsette maleraktivitetene til senere på dagen. Da blir det litt tid til blogging og noen betraktninger om aktiviteter fra sist helg.
Vi hadde garn i sjøen, men fangsten på garnet var ikke all verden. Det ble en lyr, i tillegg til et par berggylter. Det er broderen som står for garntrekkingen.



Ellers registrerer vi at de ytterste strendene er ganske svarte denne våren. Er det kanskje resultat av oljeforsøpling og forurensing. Vi hører som regel etter oljeutslipp at oljen løser seg opp. Det er nok en sannhet med meget store modifikasjoner. Vi som ferdes i skjærgården opplever oljeklumper langs strendene og nymalte oljerender langs de ytterste øyene! Tro ikke alt hva ekspertene forteller dere!!

Men alt er ikke svarte strender. Der fins også fargerike flekker i naturen som disse leirfiveldene jeg fant på min kveldstur langs en tursti i området rundt landsstedet.

Ha en fin dag.

6 kommentarer
    1. Veggen går ingen vei men du vil vel gjerne bli ferdig tenker jeg så jeg får krysse fingra for at du får malevær. Mannen min fikk heldigvis beiset i god tid før regnskurene i går kveld 🙂

    2. nydelige bilder,det jeg ville kalle hestehov kaller du leirfiveldene blir dette to forskjellige arter?håper det blir malervær for deg senere på dagen,her titter iallefall solen opp.Ønsker deg en fin dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg