Sesongstart..

Som tidligere skrevet er båten nå på sjøen og her ligger den og venter på årets første fisketur. Dette er ikke noen flott cruiser, men en meget hensiktsmessig båt for småturer og småfiske. For interesserte er det en ØIEN 535.

Til tross for litt surt og litt tåkete vær her ute på kysten deler av påsken ble det en liten fisketur. Fangsten var ikke av de aller største, men torsken var, som dere ser i godt hold. Den ble da også en fin middag for oss to og katten.

Idag går nok turen utover til øyriket igjen, og da blir det noen dagers bloggpause.

7 kommentarer
    1. Grete:Dæven, det var jeg ikke klar over.
      Når sant skal sies så begynte jeg å bruke vest i fjor, da pga eksempelets makt overfor barnebarna, men vi synker jo vi menn også. Takk for gode ønsker.

    2. Koselig båt…vi har noe lignende, Pionér 15…utrolig STØDIG, det er bra med unger ombord. Bra torsk, også! Fin tid på sjøen framover nå! God tur!

    3. Ønsker deg noen fine dager og god fiske i den flotte båten din:))jeg har en øien båt jeg også nummer husker jeg ikke men den ser jo ganske lik ut den jeg har.
      Torsk er godt og fisken var kjempefin

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg