Kunne ikke dy meg.

Ettersom jeg følte at dette er en litt dametilpasset utfordring var jeg ikke sikker på om jeg skulle svare, men en utfordring er en utfordring.

1. Hvorfor startet du å blogge?

Når man blir pensjonist får man mye ledig tid, samtidig som endel av det gamle nettverket forvitrer, i alle fall det man hadde i jobbsammenheng. Da fant jeg ut at jeg ville prøve et såkalt sosialt medium, og valget falt på blogg.no.
erfaringen så langt er positiv, men her er få på min alder på dette mediet. Det er synd, for jeg føler at kontaktene på bloggen kan dekke et sosialt behov.

2. Hvilke blogger følger du?

Det er 8 – 10 stk. Skal jeg nevne en måtte det være emmieverlasting som viser mange flotte foto som hun produserer og oftest krydrer med et “visdomsord”. Men de andre har jeg også mye glede av.

3. Favoritt sminkemerke.

Ettersom jeg ikke er en moderne ung mann må jeg melde pass her, heldigvis! Mannfolk og sminke, fytterakkern!

4. Favoritt klesmerke.

Dressmann er OK til hverdagsklær. Skal jeg ha noen spesielt blir det GANT.

5. Din må-ha.

Mølje til middag minst en gang på tidligvåren.

6. Favorittfarge.

Hæh ????

7. Parfyme.

Cacharell etterbarberingsvann og deodorant. Men det er vanskelig å få tak i.

8. Favorittfilm

Den siste jeg såg var Vresviejk-filmen, men jeg har egentlig ikke noen spesiell filmfavoritt, Sjangeren jeg liker best er thriller.

9. Hvilket land og hvorfor?

Jeg er frankofil og da blir selvsagt Frankrike favorittlandet. Prøver å få en tur til Provence hvert år. Bodde i Paris nesten et år i min ungdom, så det trigget nok interessen min.

10. Hvor er du om 10 år.

Det overlater jeg til Vårherre å bestemme. Skulle jeg tippe selv måtte det være; under kommunal omsorg.

8 kommentarer
    1. Den likte jeg!!! Sporty av deg å ta utfordringen. Jeg er enig med deg i det at det dessverre er få på våres alder som blogger ser det ut til. Jeg vet om noen få, men det går BARE på håndarbeid og det blir for ensidig for meg.

    2. Ja, du vet hvordan håndarbeide er for noen av oss mannfolk. Men, som du sier, det går an å skrive om andre ting også – der er du flink. Ha en fin dag

    3. Kjempetøft av deg å ta utfordringen!:) Jeg synes det er kjempestor respekt å vite at det finnes kjempeherlige bloggere på din alder som sprer glede i hverdagen, og jeg storkoser meg med å lese bloggen din!:) Du skriver kjempeengasjerende og godt!
      Ønsker deg og dine en kjempefin mandag, og fin uke!:)

    4. Som de andre sier, tøft av deg å ta utfordringen. Og så må jeg innrømme at jeg lo litt av det siste svaret ditt 🙂

    5. Toril:Du kommenterer så fint at jeg blir nesten rørt. Jeg må innrømme at det er inspirerende for meg. Jeg kommer til å fortsette så lenge inspirasjonen kommer, og håper at jeg blir stanset når hodet blir for rørete. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg