Når en har lite å si . . . . .

Når en har lite å si, burde en vel helst holde kjeft. Det har tatt litt tid å komme igang med den nye PC-en. Gammel kall og nytt operativsystem er en utfordring, men det kommer seg etterhvert får vi tro.

I dag har jeg så hatt min høyst nødvendige hjertetrim som foregår på en fast skogsløype. Hadde fotoapparatet med, men manglet nye objekter.


Dette skiltet har stått i hele vinter, også da skisporene gikk på kryss og tvers over vannet dere kan skimte i bakgrunnen!


Det var tildels glatt på stien.


Jeg liker istapper, derfor synes jeg at jeg må presentere et felt langs veien. Disse er ganske store, det kan dere se i forhold til lysstolpenpå bildet.

8 kommentarer
    1. Kjempefine bilder!:) Jeg synes du er kjempeflink jeg, og det tar tid å bli kjent med en ny PC. Ønsker deg og dine en kjempefin mandag, og fin uke!:)

    2. Det såg ut som en glatt sti, ja. Forsiktig, forsiktig!! Ny PC trenger tilvenningstid. Det opplevde jeg og da denne var ny. For ikke å snakke om nye programmer som de tredde ned over hodene på oss hele tiden på jobben. Slitsomt. Vi fikk nytt kundebehandlingsprogram da vi fusjonerte med NOR. Tre skritt tilbake i effektivitet så vi som kom fra DnB. Neida, det ville de ikke høre på. Nå – noen år seinere går de tilbake. Hvem vet best? Bruker eller de oppe i etagene!?

    3. farmoringrid:Jeg valgte vekk den stivarianten og tok en litt enklere rute, men turen var flott, og ikke for kald heldigvis. Har en liten begrensning der, skjønner du.
      Min kone som jobbet i bank opplevde de samme frustrasjonene som de du beskriver med årlig nyinnføring av systemer. Jeg tør neste ikke fortelle at det første EDB-systemet jeg utviklet i min første jobb på tidlig 60-tall var et banksystem.
      Mht min PC så går det “likar no”. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg