Bro – bro – brille ??

Her kommer to bilder av den flotte og nyttige Askøybrua. Den er ca 900m lang og kostet ca 1 MRD kroner som vi finansierte selv med bompengebetaling. Staten var raus og bidro med 50 – 60 mill, haha.


Turen hjemmenfra til Bergen sentrum tar 15 – 20 min, og vi bor på landet. Flott.


Her har kveldslyset kommet på, og dersom du kommer med båt til Bergen danner brua en vakker portal mot byen.


Her er brua fra en litt anne vinkel.


Ja, så var vi i byen i dag og kjøpte denne lampa som vi har ønsket oss ei god stund.

11 kommentarer
    1. Slit’an med stilig Tiffany-lampe (Er det ikke det de heter?)! Den var veldig fin 🙂 Hørte det ble fjellstøvler på mor også, gleder meg til turer i påsken!

    2. Flott lampe var det. Brua har jeg ikke sett før, men har da vært i Bergen (by). Jeg får vel “lete” etter den neste gang jeg kommer til Bergen da.

    3. amygdala:Den er lett å fotografere fra alle kanter også fra lufta. Dersom du kommer med fly, og kommer nordfra, flyr du nesten rett over den. Ha en fin dag.

    4. sv; Tusen takk! Jeg fikk den headeren av ei vennine, likte den svært godt selv og 🙂
      du har så rett, gode venner kan ikke verdsettes nok, selvom hun damen jeg snakket om er en del år eldre enn meg, så kan ikke dette vennskapet verdsettes nok, mener jeg da. 🙂 ‘
      Håper du får en kjempe fin søndag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg