Virusangrep


Ja, så skjedde det altså. Plutselig, mens jeg satt og jobbet kom det et udyr opp på skjermen og anmodet meg om å stoppe aktiviteten på PC-en, VIRUSANGREP!!!! Huff!!!

Nå er altså arbeidet på den gamle, og gebrekkelige PC-en helt avsluttet, og på bildet ser dere min splitter nye SAMSUNG-maskin. Jeg har stort sett brukt 5 – 6 timer til ¨å få den på beina, men nå er det meste på stell.

Jeg hadde litt trøbbel med å få opp bloggen på den nye maskinen pga både brukernavn og passordtrøbbel. Her viste imidlertid supporten til blogg.no seg fra sin beste side. De hjalp meg ut av mine uoverstigelige opploggingsproblemer på en forbilledlig måte.

Så, hvis dere kan lese denne lille orienteringen er jeg en lykkelig gammel gubbe som kan ønske dere alle en god natt.

13 kommentarer
    1. synsvinkler:Dette er noe helt annet enn den gamle XP-maskinen. Nå er det Windows 7 som gjelder. Det kommer nok til å ta litt tid å sette seg inn i nye fasciliteter, men en pensjonist har god tid. God kveld.

    2. synsvinkler:Dette er noe helt annet enn den gamle XP-maskinen. Nå er det Windows 7 som gjelder. Det kommer nok til å ta litt tid å sette seg inn i nye fasciliteter, men en pensjonist har god tid. God kveld.

    3. Det går nok helt greit etterhvert.
      Ha en fortsatt god kveld/natt du også.
      Jeg sitter å illustrerer Sigrid Go’sprekken sin ankomst ved Gjerstad Stasjon.

    4. Huff og huff! Kjedelig med virusangrep da! Gratulerer så mye med ny PC!:) Ønsker deg og dine en kjempefin fredag, og god helg!:)

    5. Uff… hater datatrøbbel spesiellt når man selv lever ennå i steinalderen he he he.Lykke til med pc`n

    6. Gratuleer med ny PC. Virus er noe dritt. Etter at vi installerte Mozilla Firefox har vi ikke BANK I BORDET – ikke hatt noen inntrengere. Den er superbra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg