Lei!!


Litt av en tung snøbyge i morges.

Beklager snøelskere, nå har jeg fått nok. Snø, slaps og regn er ikke min greie. I alle fall ikke etter den kalde vinteren vi hadde fra midten av november og til midten av januar.
Det positive, for NVE, er at all nedbøren sikkert skal kunne fylle godt opp i vannmagasinene slik at de får nye muligheter til å eksportere strøm til utlandet til sommeren. Til neste vinter er nok magasinene såpass nedtappet at de med stor styrke vil hevde nå er magasinfyllingen så lav at de må opp igjen på ågerprisnivå for strømmen. Pose-og-sekk-butikk kaller jeg det.

Snøelskere, ha en snøtung ettervinter.

10 kommentarer
    1. Ja.. VELDIG enig.. Lei jeg også og GLEDER meg til vårlige tider med lysegrønne skudd, mildere temperaturer og duften av nyvåknet natur! :)) -Og ikke minst: Få ut hagemøblene! :))

    2. Lei, lei og atter lei, av is, snø og slaps 🙁
      men…etter regn kommer sol, etter vinter kommer vår, det gjorde det i fjor i alle fall :))

    3. Det var litt av en snøbyge! Hos oss har det snødd/sluddet/regnet/ alt etter hvor i byen man bor. Jeg gleder meg kjempemasse til vår og sommer!:)
      Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg