Bloggproblemer.

Til dere som har problemer med å lese mine blogger. Nå sender jeg et dikt jeg sendte tidligere i dag via en annen prosedyre .Så må dere gi tilbakemelding om det er lesbart for dere.

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin:0in;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:”Times New Roman”;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

1. Februar 2011.


Ja, no har januar fordufta

og ørlite varme er kome i lufta.

Kan me gløyma vår vinterharme,

og kjenna meir av sol og varme?

Gubben mislikar is og mørke,

men er det betre med solsvidd tørke.


Fyrste månaden unnagjort.

Mange asylantar er viste bort.

Diskusjon om innvandringspolitikken.

Løyser me litt på humanismestrikken?

Regjeringa vår kjeftar og kranglar.

Heldt ho saman slik no det hanglar?


Ja, så kom rekninga på straumen,

høg som argaste vårflaumen.

Finansministreren gnir seg i handa,

statskassa hans er snart fylt til randa.

Me som ville hindra monstermaster

skjøner no at ei utbygging haster.

 

Ja, galt var det verre, og før er det no.

Januarsalget gav meg nye sko.

Influensaen gav oss så såre halsar,

og over nyttårsløfter me valsar.

Februardagen ligg framfor oss,

men enno ei tid til våren kastar loss.

31.01.2011.M-m.

4 kommentarer
    1. Takk skal dere ha. Jeg tror at feilen begrunner seg i at jeg har brukt arkiveringsfunksjonen i blogg.no og så sendt den arkiverte bloggen en dag senere. Den siste har jeg sendt direkte. Jeg vil gi input om dette til blogg.no. Takk for hjelpen med tilbakmeldingen.

    2. Det diktet er kjempefint!:) Du er kjempeflink å skrive, og jeg storkoser meg over å lese bloggen din!:) Jeg får til å lese bloggen din, og har ingen problemer med å få den opp.
      Ønsker deg en kjemepfin tirsdagskveld!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg