Utfordringen

Mojita utfordret meg, og da er det bare å stille opp.

1.  Side 18, linje 4 i boka du leser nå.

Boka er et ca 800-siders verk om Stalins liv og virke. Etter å ha kommet ca 100 sider ut i boka synes jeg at den ser lovende ut.
Side 18, Linje 4.:” Mikojan ble beundret av mange, Kaganovitsj ble alminnelig foraktet”.

2. Hva såg du sist på TV ?

Sent i går kveld såg jeg en Wallanderfilm på Canal+.

3. Hva hører du akkurat nå?

Svake anleggslyder fra omgivelsene, og konas klapring på PC-en.

4. Hva gjorde du sist du var ute?

Det var fredag på Den Nationale Scene hvor jeg såg, La Cage aux Folles.

5. Hva har du på deg ?

Dongerybukse og genser.

6. Hvilken film såg du sist?

Det var filmen om Cornelis Wreswiejk.

7. Overveier du å flytte til utlandet.

Nei, utenlandstoget har nok gått for mitt vedkommende, men jeg tar gjerne et par turer til varmere strøk hver vinter.
Førøvrig hadde jeg et flott og lærerikt år i Paris i min ungdom.

13 kommentarer
    1. Jeg liker også Wallander, den boken om Stalin tar jeg når jeg blir pensjonist tror jeg 🙂 Lurer på hva syntes du om den Wresvijk filmen?
      Noen av innleggene dine får jeg ikke opp forresten, noen andre som har klagd på det?

    2. Grete:Wreswiejk-filmen synes jeg var en god biografi, godt oppbygd og spilt. Imidlertid hadde jeg forventet mer av musikken hans. Slik jeg oppfattet det fikk vi stort sett kortere smaksprøver.
      Ang. tilgang så har jeg en venn som også har hatt problemer med å få opp bloggen min. Han har en MAC-maskin. Forøvrig tror jeg at problemet hans er løst nå. Håper at det løsner for deg også.

    3. Ja jeg har også klaget på feil på innleggene dine – sendte deg en mail om det, og var redd du kanskje hadde fått et virus, ikke du da, men maskinen din.

    4. farmoringrid:Ja, det var nok en tid jeg minnes godt. Jeg har vært nedover flere ganger siden, men Paris er nok ikke det samme nå, men det er vel ikke jeg heller. Ha en god dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg