Værlei eller morgentrøtt

Først noen bilder tilsendt fra min venn Tore. Bildenes opprinnelse ikke kjent, men de gjengir på en litt artig måte mitt ønske om å kunne strekke morgenen i sengen på en litt traurig vinterdag.

Fra ca 15 nov og fram til nå har vi hatt alt fra streng vinter, via “kakelinne” til til et par gråe og traurige uker med vind, regn og tåke.

Det minner meg om nordafrikaneren som kom hjem etter et langt opphold i Norge.

På forespørsel om hvordan været hadde vært her oppe svarte han da.:
“Joda de har to vintrer der oppe, en grønn og en hvit.
Den grønne er verst, for da slutter de å fyre.”

Ha en god dag.

17 kommentarer
    1. He he den var god den med afrikaneren 🙂 og for noen bilder da, dyra har det godt :))
      Hvordan går det med slektsgranskingen da? det vil vel få oppmerksomheten din vekk fra det traurige været 🙂

    2. Det går veldig bra. Jeg har havnet til aner i USA nå, men der ser det ut til at jeg må abonnere på en slektsside, det er business der vet du. Får se hva jeg gjør. Jeg er i alle fall godt fornøyd med arbeidet så langt. Jeg har også fått tips fra systemet om potensielle slektninger, så her er det muligheter. Ha en fin dag

    3. Ha, ha, ha!:) Jeg lo godt av de kjempeherlige bildene, og den om afrikaneren var kjempebra!:) Ønsker deg en kjempefin mandag, og kjempefin uke!:)
      Hilsen
      Toril (Krelitos)

    4. Takk for bilder og vitsen som lyser opp en grå mandag. Her er det tett tåke, og selv så våknet jeg grytidlig av tåkelurer fra skip til/fra Oslo.

    5. Jeg holder meg inne jeg også her jeg sitter varm og tørrskodd ved min kontorpult foran PC’n og får med meg både blogg og facebook, og det faktum at flyet med Madina Salamova nå har lettet.
      Snart er mandagens jobb ferdig, og jeg skal ile hjem til sofaen. Ha en fin fin innedag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg