Klovnerier.

 


Kilde.: hvodovre.dk

 

Gravøren.

 


 

Som morromann er klovnen kjend.

Alle ungar likar han.

Å spela dum var hans talent,

og ungar lo så tårer rann.


Han var ein undeleg stakkar,

fillut og fargerikt kledd.

Ramla ned av stolar og krakkar,

snåva i tepper og pledd.


Hjå ungane var han svært populær.

Dei elska hans tøys og tull.

Curlinglaget vårt brukte hans klær

då dei vann sitt olympiske gull.


No har han vorte helsearbeider,

Slepp å sjonglera med ballane sine.

No er han tillagt æra og heider

som hjelpar for barnlysten kvinne.


Eg lurer på kva eg skulle meine

om kona kom heim med klovnen.

Eit kvarter var alt dei fekk åleine.

Og vips, så sto det bollar i ovnen.

20.01.2011.M-m.

 

Denne veka har det vore avisoppslag om at kvinner som gjennomgår prøverørsmetoden har større sjansar til å kunna verta gravide dersom dei får vitjing av ein klovn eit kvarters tid. Det er vitskapen som har funne det ut, så då må me tru på det. Temaet er alvårleg for dei det gjeld, men fortener eit skråblikk likevel.

8 kommentarer
    1. Den forskningen har jeg ikke fått med meg. Alt de klarer å finne ut og publisere som fakta! Er det forlite latter i våre liv? Da har du et bidrag til mosjon av smilebådene her. Flott dikt!

    2. farmoringrid:Nei saken har ikke hatt de største typene i pressen, til det var vel nyheten for “spenstig”. Men det fins så mye rart under sola ,så – hvem vet. For meg ble det en liten inspirasjon. Ha en fin dag.

    3. Det har heller ikke jeg fått med meg. Diktet er kjempefint, og jeg koser meg ved å lese alle de diktene som du skriver, og takk for at du gleder oss med nok et kjempefint dikt!:)
      Ønsker deg en kjempefin søndag!:)
      Hilsen
      Toril (Krelitos)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg