Ettårsjubileum.

Her er det bare å sette i gang å gratulere seg selv med ettårsdagen. Det er nærmest ett år på dagen siden jeg startet opp denne bloggen.

Hvorfor gjorde jeg det.
Jo, jeg har etterhvert blitt en gammel gubbe som, for det første liker å skrive – mest på rim. I tillegg er jeg interessert i samfunnet vårt, og jeg liker å ha et skråblikk på saker som er oppe i tiden.

Hvordan har det vært.
Et hyggelig år, vil jeg si. Kontakten jeg har med en håndfull medbloggere har vært positiv og på passende avstand. Jeg liker den litt uforpliktende sosiale kontakten en blogg gir mulighet for. Samtidig må jeg medgi at den rosende omtale mine skriblerier ofte får, pusser mine forfengelighetsfjærer og gjør meg fornøyd.
Det at vi ikke alltid er helt enige gir meg mulighet til å tenke gjennom sakene en gang til. En bør ikke bli for gammel til å revurdere sine meninger.

To spesielle blogghendelser vil jeg nevne. Jeg fikk malt et bilde av en nylig avdød katt, og dette bildet kommer opp på ei hytte til våren. Så vant jeg et flott foto som jeg nå betrakter daglig fra min TV-stol. Takk til Grete og Emmieverlasting.

Jeg savner kanskje flere 50+ bloggere, dvs der er mange av dem, men ved nærmere undersøkelse finner jeg oftest ut at det er unge som har feilregistrert sin fødselsdato.

Summa-summarum.
Det har vært et hyggelig bloggår. Om jeg kommer til å fortsette like aktivt vet jeg ikke, men dere vil nok av og til få høre fra meg. Takk for ett års oppmerksomhet.

13 kommentarer
    1. Du må da selvfølgelig fortsette å blogge. Inspirasjonen den kommer og går den, men bloggen består 🙂 Enig med deg at vi kanskje skulle ha en +50 også, og ikke “slenge” alle oss i +40, og at disse med “feilregistrert fødselsdato” snarest retter opp det.

    2. Mojita:Joda, inspirasjon kommer og går, så det blir nok flere innleg etterhvert. Jeg må fortelle at den “nakenvitsen” din har jeg brukt i noen sammenhenger – den er meget vellykket. Hva med å bruke den i en Takk-for-maten-tale i en dertil egnet forsamling.
      Ha en god dag.

    3. he he, ja da må du forvisse deg om at forsamlingen er egnet he he. Ikke alle som tåler slike vitser, men da er man prippen spør du meg.

    4. Gratulerer så mye med ettårsjubileum!:) Bloggen din er kjempefin!:) Du skriver kjempebra, og gleder oss med kjempeflotte bilder!:)
      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg