Godt Nytt År.

Det siste av mine gamle kort, denne gang et nyttårskort,

Godt nytt år.

 


No står du framfor eit ubrukt år,

eit år fylt med blanke ark.

Har du planlagt no kva veg du går,

ved din kontorpult, eller i din sjark?


Lar du deg viljelaust føra,

eller har du ein plan,

der du står framfor nyttårsdøra,

og fylgjer rakettelden frå din altan.

 

Skal du skjerpa deg i det nye året,

Har du sett deg nye mål?

Skal du pussa samvitssåret.

Skal tobakk og sprit på eit bål?

 

Skal livreima stramast og vekta ned,

er trimoppleg i dine planar.

Litt venleg og grei kanskje, til og med,

og bort med nokre dårlege vaner.

 

Men varsam no, lov ikkje for mykje.

Du snur ikkje livet ditt om på ein dag.

Ta heller endringar stykkje for stykkje.

La ikkje forsetta verta eit jag.

 

Hugs boka i ditt bibiliotek,

som tom i bokhylla står.

Skriv ned det livet gjev og tek,

og byrja med.: Godt Nytt År!

30.12.2010.M-m.

 

Kjære medbloggere.
Takk for det gamle og godt nytt år.

Jeg vil også takke for inspirerende kommentarer, de er alltid velkomne.

 

16 kommentarer
    1. Godt nytt år til deg og dine også. Vi koser oss på Beitostølen. Her har det vært bikkjekaldt, strålende sol, og idag snør det tett med minus 3 grader. Flott skiføre, men litt lite snø som det ser ut som kan bli en endring på idag. Fyrverkeri og indrefilé er innkjøpt for kveldens middag og feiring av det nye året. Kommer sterkere tilbake med blogging neste år. Hilsen Mojita

    2. Grete:Stille før stormen her også, men det regner og er surt ute. Reinsdyrsteken med nogo attåt skal nok lyse opp i heimen senere i kveld, Godt nyttår til deg og dine.

    3. Takk for kommentar hos meg.. Svar:
      Ja er det ikke utroooolig? trudde ikke jeg skulle få oppleve det, men det gjorde jeg altså.. Var på hytta bare 3 mil unna begyggelsen, og hørte ikke det spøtt:) Ikke var det mennesker på de andre hyttene rundt omkring.. ( heldige oss) så jeg fikk oppleve for første gang i mitt liv en nyttarsaften uten rakketer:) Det var deeeeilg:) Dette pga av min store kjærlighet til hunder og dyr generelt som blir så redd…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg