Dårlig taper ???

 

Foto. BT.

Her står det, etter min mening, en dårlig taper som for første gang i sin voksne skikarriere har gått på et nederlag i en spurtduell.

Han møtte forsinket og uten foreskrevet utstyr/påkledning til seierssermonien etter 30-km konkurransen på lørdag.
Hans konkurrenter måtte stå i over ti minutter å vente før Northug lot seg overtale til å stille på seremonien.

Denne oppførselen er ynkelig og respektløs og vitner om at vår eminente skiløper ikke har fått med seg elementær oppdragelse om oppførsel og respekt. Kanskje all treningen han har lagt ned i oppvekst og ungdom har gått ut over den menneskelige utviklingen.

For å bli oppgradert her foreslår jeg at Northug nå trapper ned noen timer på sin fysiske trening og bruker den sparte tiden til å lære seg respekt og oppførsel. Hans foresatte og ledere bør delta på det samme opplegget.

Du må gjerne ha noen sæegenheter, men vær ikke respektløs.

God jul Northug.

8 kommentarer
    1. Han er totalt blottet for empati, en stor bortskjemt egosentrisk drittunge. Ledelsen må bare sette ned foten for slik oppførsel. Vi trenger ham ikke i troppen.

    2. Vel. hva skal jeg si som er hans firmenning da? Jo, jeg sier meg enig. Uakseptabel oppførsel. Han skal være et forbilde, og med den oppførselen er han ikke det i det hele tatt.
      Ønsker deg en kjempefin mandag!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg