Utfordring

Det er en utfordring i seg selv å bli utfordret, men jeg prøver meg likevel.

Ti viktige ting.

1. Vi er en god og sammensveiset familie, inkludert kattene våre.

2. Få, men utvalgte nære venner.

3. Båtliv og fiske er viktig for meg. Det er rekreasjon.

4. Helse har blitt mer viktig nå som den skranter.

5. Hjelp til unge som sliter med å få gjort leksene sine. Dette bør politikerne ta mer tak i. Jeg tar i alle fall tak i det i lokalmiljøet.

6. Det er viktig å kunne stole på folk. Upåplitelighet er respektløst og det hater jeg.

7. Det ville vært hyggelig om vi kunne fått politikere som pratet mindre og handlet mer. Ref månelanding, skinnende      eldreomsorg etc.

8. Vi er også glad i å reise. Håper å kunne fortsette med det en stund.

9. Jeg lurer også på hva de rødgrønne legger opp til mot pensjonistene. Ref. skatteøkninger, ny takst på bolig etc. Dersom dette er en bevisst inndragning av midler fra en sårbar gruppe vil jeg være klar til å fighte.

10. At vi i familien og omgivelsene våre kan beholde gode og fredelige relasjoner.

4 kommentarer
    1. Kjempeviktige punkter du skriver!:) Denne utfordringen mener jeg kreves noe av oss bloggere, for den krever at vi er ærlige mot oss selv, og den fikk meg til å reflektere!:)
      Ønsker deg en kjempefin søndag!:)

    2. Herlige betrakninger over livet, som også vi nyter til tross for en kald og tåkefylt dag. Et slikt vær gir gode muligheter for noen flotte motiver med kameraet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg