Sportsidioten i fri dressur.

Eg lyt diverre vedgå det. Sport på TV er som flågepapir. Har eg fyrst skrudd på, ja då vert eg jamnast sitjande ei stund, klistra til skjermen. Men, og det vil eg seia til mi orsaking, dei timelange samtalane mellom såkalte ekspertar både før og etter hovudattrakktrasjonen held eg meg langt unna. Kva bryr eg meg om kva lag Abraham spelte på, og kvifor skal fotballkampen klistras inn i hovudet mitt i hundretals repetisjonar. HALLO, eg har sett kampen sjølv.

I går kveld tok eg eit lite oppgjer meg meg sjølv og skreiv nokre ord ned på PC-en. Og apropos lesing, for tida held eg på med Nesbø-kriminalar. Det vert ei bok omlag kvar 14. dag. Kva les de i vintermørkret ?

189. Sportsviruset.

Sjukdom plagar jamt kroppane våre.

I fjor vart me råka av svinesotten.

Småsurna lunger og halsar såre,

og så kom den fårlege sumarflåtten.


No ha me fått ein ny epidemi.

Han råkar oss i alle aldrar.

Diagnosen er sportsidioti.

Sjølv media gryler og skvaldrar.


Sportssykja herjar heile året.

Sjølv er eg biten av basillen.

Kjerringa riv og slit seg i håret

og eg er rusa på sportspromillen.


Når marka er kvit er det vintersport.

Skirenn og skeiser er sykja no.

Her gjeld det å gå styggjeleg fort.

Spaning stor, du rekk snautt gå på do.


Misser du eit toppunkt er inga krise,

sjølv om du forlet skjermen ei stund.

Alt som har hendt, kjem att i reprise.

Du går ikkje glipp av eit sekund.


Om sumaren er det fotballtid,

nokre spring galen etter ei kule.

Stundom vert det ein blodig strid.

Aktørane baskar seg blå og gule.


Alle vil sparka kula i mål,

men der står ein og vaktar buret.

Tribunar er fulle av agelaust skrål,

og sjelvande augo mot stadionuret.

 

Endeleg er kampen slutt.

No skal det fram ein djup analyse.

Alt vert synt oppatt, snutt for snutt,

fylt med alvorsam ekspertise.


Og me sit og glor i TV-ruta.

Fotballvirusen herjar i kroppen.

Tankar for anna gjev dårleg valuta.

Heildøgnsfotball må vera toppen.


Sjå på deg sjølv, korleis er formen ?

Ber du deg åt som du knapt er klok.

Tenk over dette i fotballstormen.

Kva tid var det sist du opna ei bok ?

10.11.2010.M-m.

15 kommentarer
    1. Flink til å skrive er du! Er ikke så oppslukt av sport, men gleder meg til skisesongen starter! Bøker er mer fengende, synes jeg. Nå leser jeg Drømmehjerte av Cecilie Samartin. Ha en fin ettermiddag! 🙂

    2. Veldig bra skrevet – sender du de til avisa?
      Har ikke lest bok på lenge lenge, jo leste den første til Stig Larsson – Menn som hater kvinner. Den synes jeg var fin, men er ikke kommet igang med neste ennå. Det blir til at jeg strikker eller broderer når jeg har litt tid i sofakroken. Da føler jeg meg litt mer sosial, og kan også se TV eller høre radio samtidig.
      Bøker blir med på ferie de, som kan leses ved bassenget eller peisen.

    3. Jeg er interessert i det meste, og sport er ikke noe unntak. Det blir vel ikke bedre av at OGSolskjær er å finne i Molde fra 10. januar 2011.
      Men jeg rekker å lese litt også. Minimum en bok pr. mnd, jeg gjør håndarbeid, går turer og reiser… Derfor har jeg ikke så veldig dårlig samvittighet om jeg ser litt langrenn, fotball eller andre typer idrett…
      Håper dagen din har vært fin hittil og at den fortsetter å gi deg glede
      -klem-

    4. Takk for fine kommentarer som jeg stadig setter pris på. Joda, sport kan være underholdende, men jeg har en følelse av at vi av og til blir overforet.

    5. Titt eg minnest den gamle tid.
      Hugs at ved Ol i Melbourne i 1956 hadde Noreg ein reportar, og på eit forunderleg vis overlevde vi det også. Men folk stakkar visste ikkje betre, og vi tok nok skade av det.
      Til vårt forsvar får vi seia:
      En får vara som en er når’n itte vart som en sku. Inni e vi like, bde je og du.

    6. Mojita:Jeg har prøvd meg på avisa et par ganger, men Bergens Tidende vil angivelig ikke ha vers på rim. Realiteten er vel at skribleriene ikke er vurdert som gode nok – og så er de oftest på nynorsk. Ha en fin kveld.

    7. Flott dikt igjen av deg. Jeg ser ikke mye fotball. Det var min mann sin greie, men håndball der i mot, Som gammel håndball-keeper “redder” jeg mange baller. he, he, 😉 Nå ser jeg frem til skisesongen.

    8. Emmieverlasting:Jeg tror at jeg er litt bipolar, eller hva det nå heter. Jeg tror at det jeg skriver farves, delvis litt av humøret på morrakvisten, og delvis av inntrykkene fra morgenavisen, eller BT som avisen heter på disse kanter. Takk for positiv kommentar. Ha en fin week-end.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg